شرط تخصیص اعتبارات قرآنی سال ۹۴ دستگاه‌ها
کد خبر: 3325478
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
افتخاری اعلام کرد:

شرط تخصیص اعتبارات قرآنی سال ۹۴ دستگاه‌ها

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی از ضرورت ارائه گزارش هزینه‌کرد بودجه قرآنی سال ۹۳ از سوی همه دستگاه‌ها برای بهره‌مندی از بودجه قرآنی سال ۹۴ خبر داد.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در تشریح جلسه این هفته کمیته بودجه شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: در بیست و دومین جلسه کمیته بودجه، وضعیت بودجه قرآنی سال 94 و برنامه‌های قرآنی دستگاه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به جلساتی که در سال 93 در راستای شیوه توزیع بودجه برگزار شده، روند تخصیص اعتبارات در سال 94 تسهیل شده است.

افتخاری اظهار کرد: در این جلسه همچنین قرار براین شد همه دستگاه‌ها گزارش هزینه‌کرد بودجه سال 93 را به این کمیته ارائه دهند تا از بودجه سال 94 نیز سهمی به هریک اختصاص یابد.

رئیس فراکسیون قرآن مجلس تأکید کرد: از طرف دیگر اگر دستگاهی این گزارش را ارائه ندهد بودجه سال 94 آن دستگاه بین سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها توزیع خواهد شد که این امر بیانگر کنترل و نظارت دقیق عملکرد قرآنی دستگاه‌هاست.

افتخاری در پایان عنوان کرد: همچنین مقرر شد برای حمایت از برخی دستگاه‌ها که برنامه‌های ضروری و خاص در حوزه قرآن دارند بودجه‌ای خاص اختصاص داده شود هرچند که این برنامه‌ها کاملا منطبق با اولویت‌های اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی نباشد.

captcha