اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر و سبد‌های غذایی به معلولان
کد خبر: 3328012
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
در قالب برنامه همای رحمت محقق می‌شود؛

اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر و سبد‌های غذایی به معلولان

گروه سلامت: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراسم افطاری سفره‌های مهربانی که با حضور جمعی از معلولان برگزار شد از اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با بیست و ششمین شب از ماه مبارک رمضان ، رئیس سازمان داوطلبان در ضیافت افطاری سفره‌های مهربانی که در موزه هفت چنار تهران ترتیب داده شده بود حضور یافت و با معلولان بر سر یک سفره نشست.

فرح‌ناز رافع شب گذشته دراین مراسم  با اشاره به خدمات در نظر گرفته شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای جامعه هدف و به ویژه معلولان خاطر نشان کرد: کمک هزینه خدمات تخصصی و توانبخشی، آموزشی، فرهنگی، حمایتی و ... از جمله خدماتی است که با مشارکت خیرین ارائه می‌شود.

وی در ادامه این مراسم خطاب به معلولان خاطر نشان کرد: سازمان بنا دارد شرایطی را فراهم کند تا با حمایت معلولان بخشی از مشکلات و موانع و چالش‌های روبه‌رو و در مسیر زندگی معلولان را مرتفع سازد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برنامه‌ریزی  این سازمان جهت تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و کمک به امر ازدواج  به معلولان خبر داد و گفت: به برکت این ماه رحمت، بنا داریم از محل مشارکت‌ها و کمک‌های خیرین و داوطلبان این سازمان، 100 دستگاه ویلچر به همراه سبدهای غذایی برنامه همای‌ رحمت را به معلولان نیازمند هدیه کنیم.

رافع خطاب به علی‌همت محمودنژاد رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان افزود: فعالیت‌های این انجمن و اهمیت مددکاران آن به این قشر مستعد، خود مؤید این نکته است که با اندک امکانات ولی با امیدهای فراوان، می‌توان فعالیت‌های موثری را در حوزه‌های مختلف توانمندسازی معلولان و کاستن آلام آنان انجام داد.

همچنین محمود نژاد نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در اجرای چنین برنامه‌هایی، خواستار ورود بیشتر آنها به حوزه رسیدگی به معلولان و تامین امکانات مورد نیازشان شد.

captcha