سیزدهمین جشنواره قرآنی کارکنان وزارت نیرو استان خراسان در مشهد +عکس
کد خبر: 3335689
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

سیزدهمین جشنواره قرآنی کارکنان وزارت نیرو استان خراسان در مشهد +عکس

کانون خبرنگاران نبأ: دبیر شورای فرهنگی وزارت نیرو در خراسان سید‌اصغر علوی اظهار کرد: در این دوره ۱۵۰ نفر از فرزندان کارکنان وزارت نیرو در این استان در ۴ مقطع حفظ، قرائت،اذان و مفاهیم و تفسیر از شرکت‌های آب، برق و آبفا حضور دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، سید اصغر علوی، دبیر شورای فرهنگی وزارت نیرو در استان خراسان اظهار کرد: در این دوره ۱۵۰ نفر از فرزندان کارکنان  این وزارتخانه در این استان در ۴ مقطع حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم و تفسیر از شرکت‌های آب، برق و آبفا حضور دارند.

علوی افزود: برای مسابقات کشوری از هر مقطع 1 نفر آقا و یک خانم معرفی می‌شوند و با بیان این‌که سال گذشته نفرات ممتازی در سطح کشوری داشتیم ادامه داد: وحدت بین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در مسائل فرهنگی بسیار قابل تحسین است و استانداری خراسان به دنبال الگوبرداری این روش برای بقیه ادارات و سازمان‌های مشابه است.

وی تصریح کرد: شرکت در مسابقات قرآن و الگو‌برداری از کلام خدا واکسن قوی در مقابل فتنه‌ها و و شبیخون فرهنگی است.

وی افزود: خانواده‌ها برای این‌که بتوانند فرزندانشان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی حفظ کنند باید آن‌ها را در جلسات فرهنگی شرکت دهند و از قرآن که قانون اساسی اسلام  معجزه باقی است استفاده کنند.

وی افزود: تا کنون کسی نتوانسته است با این‌که تمام کلمات و حروف را در اختیار دارد و تمام قرن‌ها فرصت بوده مشابه یک آیه از کلام خدا را بیاورد و این نکته تأکیدی است برکلام خدا که فرموده است ما قرآن را نازل کردیم و خودمان آن‌را از گزند حوادث و بلایا حفظ می‌کنیم.

علی اکبر ملکی

captcha