نماز جمعه موجب ارعاب دشمنان اسلام می‎شود
کد خبر: 3335998
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
سراجی:

نماز جمعه موجب ارعاب دشمنان اسلام می‎شود

گروه اجتماعی: رئیس ستاد نماز جمعه شهر نودژ گفت: فریضه الهی نماز جمعه موجب ارعاب دشمنان اسلام و خنثی شدن شایعات و توطئه‎های تفرقه‎افکنانه آن‌ها می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، عباس سراجی، رئیس ستاد نماز جمعه شهر نودژ دیروز دوشنبه، 5 مرداد در جلسه شورای اداری شهر نودژ با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: فریضه الهی نماز جمعه، تأثیر به سزایی در وحدت و یکپارچگی مسلمانان دارد.
وی افزود: فریضه الهی نماز جمعه موجب ارعاب دشمنان اسلام و خنثی شدن شایعات و توطئه‎های تفرقه‎افکنانه آنها می‎شود و این خود عامل مهمی برای سعادت و تعالی روزافزون جامعه اسلامی به شمار می‎رود.
سراجی تصریح کرد: خطیب جمعه با بررسی مسائل سیاسی داخلی و خارجی به صورت روشن و شفاف و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه بسیاری از توطئه‎ها و کارشکنی‎های عناصر نفوذی دشمن را خنثی می‎کند.
مسئول ستاد نماز جمعه شهر نودژ ادامه داد: نخستین نماز جمعه کشور در پنجم مرداد ماه 58 هنگامی اتفاق افتاد که منافقان و لیبرال‎های افراطی به دنبال از بین بردن اتحاد و انسجام بین ملت بودند، اما این روز تاریخی همه نقشه‎های دشمنان را به هم ریخت.
وی خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه باید حداکثر توان خود را در هرچه باشکوه‎تر برگزار شدن نماز جمعه به کار گیرد.
یادآور می‌شود، در پایان جلسه شورای اداری شهر نودژ هر یک از اعضا عملکرد خود را در مدت برگزاری نماز جمعه ارائه کردند.

captcha