نماز جمعه مهم‎ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم است
کد خبر: 3335999
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
احمدی‎نیک:

نماز جمعه مهم‎ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم است

گروه اجتماعی: امام‌جمعه نودژ گفت: نماز جمعه یکى از پایه‏‎هاى اساسى حفظ نظام اجتماعى و مهم‎ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‎نیک، امام جمعه نودژ دیروز دوشنبه، 5 مرداد در جلسه شورای اداری شهر نودژ اظهار داشت: نماز جمعه جایگاه بسیار والایی دارد و مظهر اتحاد و وحدت مردم بوده به طوری که این اجتماع عظیم نقشه‎های شیطانی دشمنان را همیشه نقش بر آب کرده است.
وی افزود: اعضای شورای اداری باید بستر لازم را فراهم کنند تا نماز جمعه هرچه باشکوه‎تر از قبل برگزار شود.
حجت‌الاسلام احمدی‎نیک با تأکید بر اینکه نماز جمعه مهم‎ترین نهاد برای روشنگری و جلوگیری از هرگونه اختلاف است، تصریح کرد: این نهاد مقدس مکان مناسبی برای پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری، یکى از پایه‏‎هاى اساسى حفظ نظام اجتماعى و مهم‎ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم است.
امام جمعه نودژ بیان کرد: آشنایی اقشار مختلف جامعه با کارکردهای نماز جمعه و تقویت پایگاه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است، بر همین اساس باید با برنامه‎ریزی دقیق و با توجه به امکانات موجود در شهر به دنبال باشکوه‎تر برگزار شدن نماز جمعه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با شرکت خود باید این سنگر اسلامی عظیم‌ و بلندپایه‌ را هرچه مستحکم‎تر حفظ کنند تا به برکت آن توطئه‌های خائنان و دسیسه‌های مفسدان خنثی شود.

captcha