مصوبات نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران اعلام شد
کد خبر: 3336399
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
در دوره جدید؛

مصوبات نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مصوبات نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران اعلام و معرفی شد.

میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان در دوره جدید، عصر روز گذشته، پنجم مردادماه با حضور اعضا در مؤسسه قرآنی ندای ملکوت برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه عنوان کرد: طی این جلسه جدول پیشنهادی و ارتقای مدیران شعب اتحادیه استان تهران از 14 به 34 مدیر ارائه شد که طی بررسی‌های انجام شده این موضوع تصویب شد و لیست پیشنهادی افراد هم مشخص شد که در مدت هفته آینده شرح وظایف آنها ترسیم و به اطلاعشان رسیده می‌شود.

طاهرآبادی بیان کرد: همچنین بحث آموزشی این 34 مدیر شعب و اعزام آنها به اردوی آموزشی و ارتقای سطح علمی و بازآموزی این مدیران به اصفهان تا پایان مردادماه برنامه‌ریزی می‌شود تا ان‌شاءالله تا پایان تابستان اولین دوره آموزشی مدیران با مشارکت اتحادیه استان اصفهان برگزار شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران تصریح کرد: از دیگر مصوبات این جلسه بحث مکان و محل استقرار اتحادیه استان تهران بود که در گذشته در فرهنگ‌سرای قرآن مستقر بود که براساس تصمیم‌گیری نهایی مقرر شد مکانی در اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور واقع در بزرگراه صدر، غرب به شرق، ابتدای خیابان بهار جنوبی، کوچه نیکبخت، پلاک 5 اختصاص داده شود.

وی تأکید کرد: همچنین مقرر شد که جلسات هیئت مدیره اتحادیه استان تهران به صورت منظم هر دو هفته یکبار برگزار شود. همچنین در خصوص برنامه‌های سال 94 برای هفت ماه باقی مانده سال در جلسه آینده بحث و تبادل نظر انجام می‌گیرد و تدوین و ارائه می‌شود.

captcha