نمایشگاه قرآنی «آیه» تا نیمه مرداد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3336402
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

نمایشگاه قرآنی «آیه» تا نیمه مرداد افتتاح می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نمایشگاه قرآنی و فرهنگی «آیه» وابسته به انتشارات مؤسسه مهد قرآن تا نیمه اول مردادماه افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین فومنی مؤسس و رئیس هیئت امنای، محمد ربیعی، محمودمعیرزاده، اعضای هیئت امنای این مؤسسه از نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی «آیه» وابسته به انتشارات مؤسسه مهد قرآن که تا نیمه اول مردادماه افتتاح و راه‌اندازی می‌شود، بازدید کردند و از نزدیک با روند آماده‌سازی این نمایشگاه آشنا شدند.

فومنی طی این بازدید گفت: راه‌اندازی این نمایشگاه قرآنی ـ فرهنگی باید پاسخگوی نیاز همه مخاطبان به ویژه ساکنان منطقه 12 جهت بهره‌مندی با کیفیت‌تر از خدمات قرآنی و فرهنگی باشد.

در ادامه سیدمحمود چاوشی، مدیر این مؤسسه، تنوع کیفی و کمی محصولات قرآنی، فرهنگی، محصولات ایرانی، مناسب بودن قیمت‌ها را از ویژگی‌های نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی آیه برشمرد و افزود: مؤسسه مهد قرآن به منظور رفاه، اطمینان و دسترسی آسان شهروندان به ویژه شهروندان منطقه 12و سازمان، نهادهای فرهنگی و آموزشی اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است .

وی اظهار کرد: یک هزار و 500 نوع از اقلام فرهنگی، آموزشی، هنری، اداری شامل انواع کتب درسی آموزشی، علوم قرآنی،کمک آموزشی، لوح‌های فشرده ترتیل و قرائت مجلسی اساتید برجسته قرآنی کشور، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، بازی‌های‌ فکری کودکان، ملزومات اداری، لوازم‌ التحریر، خدمات طراحی و چاپ در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

یادآور می‌شود، نمایشگاه محصولات قرآنی ـ فرهنگی «آیه» با حضور مسئولان، تا نیمه اول مردادماه افتتاح می‌شود.

captcha