آغاز ثبت نام کاردانی جامع علمی ـ کاربردی از امروز/ ارائه کدرشته‌های قرآنی
کد خبر: 3336434
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
محمد اخباری خبر داد:

آغاز ثبت نام کاردانی جامع علمی ـ کاربردی از امروز/ ارائه کدرشته‌های قرآنی

گروه دانشگاه: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی این دانشگاه از امروز، هفتم مردادماه خبر داد و گفت: امسال ۱۱۸۳ کد رشته محل جدید شامل رشته‌های قرآنی نیز ایجاد شده است.

محمد اخباری، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اعلام خبر آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی این دانشگاه از امروز، گفت: از هفتم تا چهاردهم زمان تعین شده برای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در این دانشگاه است.

وی افزود: احتمالاً اگر تعداد شرکت‌کننده و داوطلبان زیاد باشد این مدت چند روزی تمدید شود که داوطلبان بتوانند ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی در ادامه با بیان اینکه در حدود 9598 کد رشته محل در کل کشور ایجاد کرده‌ایم، گفت: از این تعداد 6144 تای آن کاردانی است و 3454 کارشناسی است.

اخباری تعداد واحدهای دانشگاهی این دانشگاه را در سراسر کشور تقریباً 1100 مرکز اعلام و عنوان کرد: از بین این 9 هزار تا، 1183 تا کد رشته محل‌های جدیدی هستند که ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این کد رشته‌های جدید، رشته‌های قرآنی نیز گنجانده شده است، گفت: مراکز ارائه دهنده این رشته‌ها غالباً در استان قم مستقر هستند. واحدهایی که قبلاً آن را داشته‌اند تمدید شده و همچنین با درخواست‌هایی که آمده موافقت شده است.

captcha