دوره آموزشی کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3336834
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

دوره آموزشی کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع فردا آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن از برگزاری دوره آموزشی کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع طی روزهای دهم و یازدهم مردادماه خبر داد.

محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با توجه به مشخص شدن اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع که شامل 14 قاری، یک حافظ و پنج نفر عضو گروه تواشیح‌خوانی هستند دوره آموزشی ـ توجیهی به منظور آماده‌سازی اعضای کاروان قراء برای اعزام به حج تمتع طی روزهای شنبه، 10 مرداد و یکشنبه، 11 مردادماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.

میرزاجانی افزود: این دوره آموزشی با همکاری دبیرخانه اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور قاریان، حافظان و اعضای گروه تواشیح اعزامی به حج تمتع برگزار خواهد شد.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در ادامه گفت: دوره آموزشی ـ توجیهی کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع به منظور ایجاد آمادگی بیشتر بین قاریان و اعضای کاروان قرآنی است تا اعضای کاروان قرآنی به ویژه حج‌اولی‌ها بیش از پیش با فضا و برنامه‌های قرآنی حج تمتع آشنا شده و آمادگی کامل برای اجرای برنامه قرآنی در طول ایام حج تمتع را به دست آورند.
یادآور می‌شود، در افتتاحیه این دوره آموزشی که صبح روز شنبه، 10 مردادماه خواهد بود مسئولان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، مسئولان سازمان اوقاف و اساتید قرآنی سخنرانی خواهند داشت.

captcha