تغییر زمان برپایی دومین نشست مجمع خادمان قرآن کریم/ تجلیل از خادمان قرآن در فرصت مناسب
کد خبر: 3336872
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
پورمعین خبر داد:

تغییر زمان برپایی دومین نشست مجمع خادمان قرآن کریم/ تجلیل از خادمان قرآن در فرصت مناسب

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر انجمن خادمان قرآن کریم از تغییر زمان برپایی دومین نشست مجمع خادمان قرآن از شهریور به مهرماه خبر داد.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه جلسه دبیران کمیته‌های تخصصی 11 مردادماه برگزار می‌شود، ادامه داد: طی این جلسه آخرین اساس‌نامه تنظیمی از سوی نمایندگان هشت‌گانه خادمان قرآن بررسی می‌شود.

وی با اشاربه اینکه زمینه‌سازی برای برپایی دومین مجمع خادمان قرآن از دیگر مواردیست که در این جلسه مطرح می‌شود، ادامه داد: همچنین زمان برپایی این نشست از شهریورماه به مهرماه به دلایلی تغییر کرد که در نظر داریم این نشست را در نجف اشرف برگزار کنیم.

پورمعین در پاسخ به این سؤال که تشکیل انجمن خادمان قرآن چه میزان می‌تواند در انتخاب خادمان قرآنی مثمر ثمر باشد؟ تصریح کرد: تا تشکیل انجمن خادمان قرآن از این به بعد معاونت قرآن تمامی امور ازجمله انتخاب، تکریم، حمایت و فعالیت‌های جنبی این نخبگان قرآنی کشور را به این انجمن واگذار می‌کند.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم تأکید کرد: طبیعتاً برابر نظر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام حشمتی، معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد این اتفاق در این فرآیند حتماً عمل می‌شود. با توجه به اینکه امسال انتخاب خادمان قرآن انجام گرفته شد اما با توجه به سختی کار ریاست محترم جمهور در فرآیند 1+5  و سایر برنامه‌هایشان، مقرر شد در فرصت مناسب بهتری همایش تجلیل از خادمان قرآن انجام شود.

captcha