چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی قراردیدار با حضور 4915 وبلاگ برگزار شد
کد خبر: 3336895
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
محمدی میخوش:

چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی قراردیدار با حضور 4915 وبلاگ برگزار شد

گروه فضای مجازی: دبیر بخش دانشجویی مسابقه وبلاگ نویسی «قرار دیدار » گفت: چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی قراردیدار با محوریت نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور و جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور چهار هزار و 915 وبلاگ در موضوع نماز برگزار شد.

دکتر علاءالدین محمدی میخوش، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و دبیر بخش دانشجویی مسابقه وبلاگ نویسی «قرار دیدار » در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: این مسابقه که در دو بخش عموم و دانشجویی برگزار شد، از طرح‌های سراسری جهاددانشگاهی و زیرمجموعه منظومه «هفت شهر شایستگی» است که با توجه به نقش فارغ‌التحصیل نمونه در حوزه عبادی و مناسک، تنظیم و اجرا شد.

وی افزود: از مجموع  چهار هزار و 915 وبلاگ شرکت کننده در این دوره از مسابقات،‌714 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که حدود 15 درصد شرکت کنندگان را شامل می‌شود.

محمدی میخوش با بیان اینکه در این مسابقه سه کمیته علمی، تبلیغات و روابط عمومی در جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: کمیته علمی، مسئول داوری وبلاگ‌ها، کمیته تبلیغات، مسئول طراحی و چاپ تبلیغات و کمیته روابط عمومی مسئول هماهنگی و ارسال تبلیغات به سراسر کشور بودند که از ابتدای شروع به کار جشنواره فعالیت خود را آغاز کردند.

به گفته وی، داوری این دوره از مسابقات زیرنظر کمیته علمی جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان صورت پذیرفت و اسامی 110 وبلاگ برتر از سوی هیئت داوران اعلام شد.

وی افزود: در مرحله غربال‌گری، وبلاگ‌هایی که شرایط اولیه شرکت در مسابقه را نداشتند حذف شده و سایر وبلاگ‌ها توسط تیم هفت نفره داوری بررسی و امتیاز داده شد و در نهایت 190 وبلاگ برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به مرحله نهایی راه یافتند. این مرحله از داوری توسط آقایان زینلی مدیر شبکه اجتماعی و سامانه وبلاگ تبیان، حسرتی از وبلاگ نویسان بنام و باسابقه کشور ، اصغری استاد دانشگاه و صاحب پایان نامه وبلاگ نویسی و جناب حجت‌الاسلام کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز شهرکرد که دبیراجرایی این دوره از مسابقات نیز هستند صورت پذیرفت و در نهایت 110 نفر برتر به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

محمدی میخوش در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع 110 وبلاگ برگزیده نیز تعداد 27 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که 24.5 درصد برگزیدگان را شامل می‌شود و امیدواریم در سال آینده این تعداد افزایش یابد.

captcha