بازدید مسئول ستادهای نماز جمعه کشور از مصلی الغدیر خرم‌آباد
کد خبر: 3337012
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

بازدید مسئول ستادهای نماز جمعه کشور از مصلی الغدیر خرم‌آباد

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام سیاح، مسئول ستادهای نماز جمعه کشور ظهر امروز، هشتم مردادماه از ساختمان جدید مصلی الغدیر خرم‌آباد بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیاح، مسئول ستادهای نماز جمعه کشور به همراه حجت‌الاسلام میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و تعدادی از اعضای ستادهای نماز جمعه استان، امروز پنج‌شنبه، هشتم مردادماه جاری، از ساختمان جدید مصلی الغدیر خرم‌آباد بازدید کرده و در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید، حجت‌الاسلام سیداحمد میر‌عمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد، به تشریح ساختمان مصلی پرداخت و گفت: این مصلی در سه طبقه زیر زمین، همکف و بالکن ساخته شده است.
وی، ادامه داد: طبقه همکف مصلی دارای 10 هزار متر مربع وسعت و ظرفیت 50 هزار نفر و بالکن آن نیز ظرفیت 10 هزار نفر را دارد که می‌توانیم در برگزاری مراسم‌های بزرگ از آن استفاده کنیم.
میرعمادی، تأکید کرد: مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد با حضور خود در مصلی از خدمات ارزنده ستادها تشکر می‌کنند، به‌طوری‌که در نماز جمعه آخر ماه رمضان جا برای نشستن نبود و برای تهیه موکت دچار مشکل شده بودیم و خواهران از قسمت بالکن نیز استفاده کرده بودند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، تصریح کرد: در ساخت مصلی سعی شده است که از بهترین امکانات استفاده شود و دارای سیستم صوتی منحصر به فردی است.
وی، عنوان کرد: مصلی جدید خرم‌آباد دارای سه محراب است و معماری آن به‌صورتی است که مانند مسجد امام(ره) در اصفهان، صدا در آن منعکس می‌شود که در صورت قطعی برق صدای خطیب نماز جمعه به اکثریت حضار می‌رسد.

captcha