آغاز دوره آموزشی تثبیت محفوظات قرآنی در نوار غزه
کد خبر: 3337767
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

آغاز دوره آموزشی تثبیت محفوظات قرآنی در نوار غزه

گروه بین‌الملل: اداره کل حفظ قرآن وابسته به وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه یک اردوگاه قرآنی با هدف تثبیت محفوظات قرآنی حافظان قرآن راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «دنیا الوطن»، این اردوگاه قرآنی با نظارت برخی از حافظان و متخصصان علوم قرآنی فلسطین در دانشکده تبلیغات اسلامی منطقه «الوسطی» غزه برگزار می‌شود و به  مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
عادل الهور، مدیر اداره حافظان وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این اردوگاه قرآنی تصریح کرد: 70 شرکت‌کننده از مناطق مختلف نوار غزه در این اردوگاه قرآنی حضور دارند.
وی افزود: افراد در این اردوگاه روزانه به مدت هفت ساعت به تثبیت محفوظات قرآنی خود می‌پردازند و مدت زمان تدریس و موعظه‌ دینی نیز سه ساعت در نظر گرفته شده است.
همچنین عبدالهادی الآغا، از مسئولان وزارت اوقاف فلسطین بیان کرد: زمانی که سفر واقعی با قرآن کریم را آغاز می‌کنیم و در رکاب این کتاب مقدس از مرحله کلمات به مرحله آیات بینات انتقال می‌یابیم این روز را باید از روز‌های بزرگ خداوند دانست و باید در کسب علوم خداوند تلاش کنیم و حافظ باید داناترین شخص در فهم مفهوم و مقصود آیات خداوند باشد.

captcha