پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز/ افزودن رشته مجازی علوم قرآن
کد خبر: 3338282
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز/ افزودن رشته مجازی علوم قرآن

گروه اندیشه: مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با بیان اینکه این دانشگاه در چهار رشته کارشناسی دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد، گفت: این دانشگاه رشته علوم قرآن و حدیث را به صورت مجازی اضافه کرده است.

رضا شیشه‌بر، مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به پذیرش دانشجو بدون برگزاری آزمون در این دانشگاه اظهار کرد: این پذیرش از طریق سازمان سنجش کشور و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

وی گفت: پذیرش دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در چهار رشته علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فقه و اصول و فقه و حقوق اسلامی به ترتیب در هر گروه آموزشی 60 خانم و آقا تدوین شده است.

شیشه‌بر با بیان اینکه این افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: این افراد از سوی این سازمان شهریورماه به دانشگاه برای انجام امور ثبت‌نامی معرفی می‌شوند.

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز بیان کرد: پذیرفته‌شدگان پس از سپری کردن مراحل ثبت‌نام همزمان با آغاز سال تحصیلی 94- 95 در مهرماه جاری به عنوان دانشجو در مقطع تحصیلی کارشناسی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی همچنین از افزودن رشته مجازی علوم قرآن و حدیث به مجموعه رشته‌های دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز خبر داد و گفت: پذیرفته‌شدگان در این رشته می‌توانند آموزش‌های خود را به صورت مجازی فرا گیرند و به منظور شرکت در امتحانات پایان ترم به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند. این پذیرفته‌شدگان نیز همزمان با مهرماه سال جاری تحصیلات خود را آغاز خواهند کرد.

captcha