«کوی همدلی» به منظور گسترش فرهنگ همدلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3338498
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
در فرهنگ‌سرای مهر؛

«کوی همدلی» به منظور گسترش فرهنگ همدلی برگزار می‌شود

گروه جامعه: ویژه‌برنامه‌ «کوی همدلی» به منظور گسترش فرهنگ همدلی و مهربانی در جامعه به همت فرهنگ‌سرای مهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی  قرآن(ایکنا)، سعید رنجبریان رئیس فرهنگ‌سرای مهر درباره برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر در فصل تابستان گفت: مطابق انتظار مخاطبان مبنی بر استفاده درست از اوقات فراغت، برنامه‌های میدانی در فضای باز در این فرهنگ‌سرا در نظر گرفته شده است.

وی با تشریح ویژه‌برنامه «‌کوی همدلی‌» که در قالب‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و اجتماعی اجرا می‌شود، افزود: از جمله اهداف و ماموریت این ویژه برنامه‌ بررسی فرهنگ همدلی و مهربانی در جامعه، اثرات فرهنگ مهربانی در فرد و جامعه، تمرین آداب و مهارت‌های همدلی، فراهم آوردن زمینه‌های گسترش فضائل اخلاقی در جامعه، ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان، الگوسازی برنامه‌های فراگیر جریان‌ساز، محتوامحور با اثرگذاری بالا بر مخاطب است.

رنجبران در ادامه از برپایی 11 غرفه‌ فرهنگی، هنری از جمله رادیو همدلی، راه‌های مهربانی و همدلی، خط سفید، عکاسی، پازل ایران، ترافیک محله ما، نگارگذر، سلامت و تندستی خبر داد و افزود: ویژه برنامه «کوی همدلی» پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 17 تا 20 و تا پایان فصل تابستان در بوستان 22 بهمن برگزار خواهد شد.
هم‌چنین اجرای نمایش میدانی، برگزاری مسابقات متنوع ویژه خانواده‌ها و اهدای جوایز ارزنده از دیگر بخش‌های ویژه برنامه‌ «کوی همدلی» است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می‌توانند به بوستان 22 بهمن واقع در خانی آباد نو، بلوار میلاد، روبروی آتش‌نشانی مراجعه کنند و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌ 55033900 تماس حاصل کنند.

captcha