جامعة‌المصطفی العالمیة با 100 کتاب به نمایشگاه مسکو می‌رود
کد خبر: 3338825
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

جامعة‌المصطفی العالمیة با 100 کتاب به نمایشگاه مسکو می‌رود

گروه ادب: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از عرضه ۱۰۰ عنوان کتاب توسط انتشارات جامعةالمصطفی العالمیة در نمایشگاه کتاب مسکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و به عنوان مهمان ویژه در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو حضور دارد، 100 عنوان کتاب از انتشارات جامعةالمصطفی العالمیة در این دوره از نمایشگاه عرضه می‌‌کند.

کتاب‌های این انتشارات به زبان‌های روسی، تاجیکی و آذری در غرفه ایران ارائه می‌شوند و این کتاب‌ها در حوزه‌های تربیتی، آموزشی و فقهی است.

برگزاری دو نشست نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و مترجمان از دیگر برنامه‌های این انتشارات در غرفه ایران است و ارائه بروشور معرفی کتاب، معرفی انتشارات و خلاصه کتاب‌های عرضه شده به زبان روسی از اهم فعالیت‌های انتشارات جامعةالمصطفی در غرفه ایران خواهد بود و این پنجمین حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب مسکو است.

یادآور می‌شود، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از 11 تا 15 شهریورماه در محل پارک «ودن خواه» برگزار می‌شود و ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

captcha