اعلام نفرات برتر بخش پژوهشی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها تا هفته آینده
کد خبر: 3339231
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
جعفرپور خبر داد:

اعلام نفرات برتر بخش پژوهشی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها تا هفته آینده

گروه دانشگاه: مسئول پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از مشخص شدن نفرات برتر بخش پژوهشی مرحله سراسری سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تا هفته آینده خبر داد.

رشید جعفرپور، مسئول پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی مقدمات برگزاری مرحله سراسری سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی هستیم که ان‌شاء الله در دانشگاه کردستان نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 350 هزار نفر در این رقابت شرکت کرده‌اند، افزود: برگزیدگان در حوزه‌های قرائت، ترتیل و در حوزه کتبی مشخص شده‌اند. در حال ارزیابی آثار هنری، پژوهشی، فناوری و ... هستیم که ان‌شاء الله هفته آینده مشخص می‌شوند. در مجموع حدود صد و هشتاد نفر هنوز مشخص نشده‌اند که تا هفته آینده مشخص خواهند شد.

مسئول پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با بیان اینکه در مجموع حدود 400 یا 400 و اندی نفر در مرحله سراسری به رقابت می‌پردازند، گفت: در روزهای نهم، دهم و یازدهم شهریور مرحله نهایی این جشنواره در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین تعداد بخش‌های این جشنواره را شش بخش اعلام کرد و گفت: شش بخش کتبی، شفاهی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری را داریم که دانشجویان در آن‌ها به رقابت می‌پردازند. بخش فناوری بخش جدیدتری است که البته سال‌های قبل هم بوده است و شامل وبلاگ‌ها، نرم‌افزارها و ... می‌شود.

captcha