ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: 3343160
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
آیت‌الله صفایی بوشهری:

ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی ایران است

گروه سیاسی: امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: جوهره آمریکا چپاول و محو حرکت‌های استقلال‌طلبانه اسلامی، دینی و ایجاد فضایی برای چپاول ثروت کشورها است و ساده‌اندیشانه است اگر باور کنیم آمریکا با ما از سر سازش بیرون بیاید، چراکه ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر بیست و سوم مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به روز مقاومت اسلامی، اظهار کرد: جهان اسلام اکنون در شرایطی است که چاره‌ای جز استکبارستیزی و مقاومت اسلامی ندارد و جامعه استکباری به سردمداری آمریکا و همراهی کشورهای متحد و گروه‌هک‌های تروریستی تصمیم به محو اسلام و کنترل انقلاب اسلامی ایران و حذف آن دارند.

دین اسلام، دین رحمت، اخلاق اسلامی و قرآنی است
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دین اسلام، دین مودت، محبت، رحمت و اخلاق اسلامی و قرآنی است، تصریح کرد: کشورهای استکباری به دنبال نابودی تمامی چراغ‌های روشن اسلام ناب محمدی بوده و به دنبال از بین بردن فریادهای اسلام‌خواهانه و صداهای مردم مظلوم جهان هستند و دنیای امروز خواهان اسلام صلح در مسیر رسالت نبوی است.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای استکباری هر روز برای اسلام مشکلی درست می‌کند و در یکی دو روز گذشته نیز به دستور آمریکا در عراق جنایتی فجیع به بار آوردند و صدها عراقی کشته شدند.

راه پیروزی ما در مقاومت، بیداری و جهاد است
آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه تنها راه پیروزی ما در مقاومت، بیداری، جهاد و پایداری است، یادآور شد: اگر در مقابل استکبار مقاومت نکنیم استکبار به جهان اسلام رحم نخواهد کرد و همچنین جوهره آمریکا چپاول و محو حرکت‌های استقلال‌طلبانه اسلامی، دینی و ایجاد فضایی برای چپاول ثروت کشورها است و ساده‌اندیشانه است اگر باور کنیم آمریکا با ما از سر سازش بیرون بیاید، چراکه ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی ایران است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یادآور شد: اگر در موضوع اقتصاد مطابق اندیشه‌های رهبری و اقتصاد مقاومتی حرکت نکنیم باید آینده‌ای بد را برای خود پیش‌بینی کنیم.


وی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، گفت: معصومین همواره سفارش کرده‌اند به فرزندان خود به ویژه دختران توجه کنید، چراکه دختران گل‌های خانه و منشأ عاطفه و محبت هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 26 مرداد بازگشت آزادگان به کشور، افزود: از مسئولان و متولیان امر می‌خواهم همواره آزادگان، شهدا و خانواده‌های آنان را تکریم کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به هفته مراسم حج، تاکید کرد: امیدواریم آئین حج امسال به خوبی طی شود و اهداف عالیه حج نصیب مسلمانان گردد.

پیام شهدا دین‌مداری، استکبارستیزی و خدمت به مردم است
آیت‌الله صفایی‌بوشهری در پایان با قدردانی از مردم، خبرگزاری ها، رسانه‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری استان بوشهر برای حضور پوشش خبری مناسب تشییع و تدفین شهدای گمنام، اظهار کرد: در این مراسم برگ زرین دیگری در تاریخ بوشهر ثبت شد و لذا پیام شهدا دین‌مداری، ولایتمداری و استکبارستیزی و حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و خدمت به مردم است.


یادآور می شود، این آئین عبادی – سیاسی خطبه‌های نماز جمعه بیست و سوم در شهر بوشهر با تلاوت قرآن کریم توسط عبدالله محبوبی و اذان موذن محمدجواد کاظمی آغاز شد و سپس حجت الاسلام و المسلمین سید نعمت الله رکنی، کارشناس دینی به بیان احکام شرعی پرداخت.

captcha