مسابقات قرآن بانوان شاغل نداجا برگزیدگان خود را شناخت
کد خبر: 3353015
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

مسابقات قرآن بانوان شاغل نداجا برگزیدگان خود را شناخت

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی منتخبان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاعل و خانواده‌های نداجا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور 180 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی طی دو روز از سوم تا چهارم شهریورماه برگزار شد، امروز، پنجم شهریورماه به کار خود پایان داد.

این مسابقات در سطوح  بانوان شاغل، همسران، فرزندان دختر و پسر زیر 15 سال و بالای 15 سال و همچنین در برخی از رشته‌ها در مقاطع دبیرستان و دانشجو برگزار شد که اسامی برگزیدگان این دوره به شرح ذیل است.

مقطع همسران در رشته ترتیل فاطمه نظرزاده از بندرعباس، حمیده ارجمند از چابهار و عصمت خضوعی از بوشهر و در رشته تفسیر معصومه سادات حسینی از چابهار، رباب حسنی‌یکتا از منجیل و مرضیه بیدی از بندرعباس به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند. مقطع بانوان شاغل در رشته ترتیل زهرا پناه‌زاد از تهران، معصومه بهاروند و اعظم مالکی از بندرعباس به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند. در رشته تفسیر سطح یک نیز سهیلا غریب از تهران به عنوان رتبه اول و یاسمن دخت‌چی به عنوان رتبه دوم و در سطح دوم فاطمه مهدی پور از منجیل به عنوان نفر اول و رؤیا شهسواری از سیرجان به عنوان رتبه دوم شناخته شد.

مقطع فرزندان دختر بالای 15 سال در رشته ترتیل الهه حمیدی از تهران، مهدیس همتی از بوشهر، کوثر چاپی‌چاپ از خرمشهر رتبه اول تا سوم را بدست آوردند. در مقطع فرزندان دختر زیر 15 سال در رشته حفظ پنج جزء پرنیا حیدری از منجیل، حسنی السادات موسوی و زینب تقی‌زاده از رشت به عنوان مقام اول تا سوم شناخته شدند. همچنین در مقطع همسران و دختران بالای 15 سال، در رشته حفظ پنج جزء زهرا سبزواری و مکرمه محمدی از تهران، مرضیه اصلانی از بوشهر و در حفظ 15 جزء سیده‌طاهره حسینی از نوشهر، آسیه احمدی از بوشهر و طاهره کردی از منجیل رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ 15 جزء، زیر 15 سال هیئت داوران تنها فاطمه بابایی از بوشهر را حائز برتر شناخت. در رشته حفظ کل شمسی رزم آور از خارک، مریم احمدی از منجیل و مریم دریس‌زاده از رشت به عنوان مقام اول تا سوم معرفی شدند. در رشته حفظ 20 نیز زینب رئیسی از تهران، زکیه صابر از رشت و صدیقه بارانی از بندرعباس  به عنوان رتبه‌های برتر مشخص شد. در رشته حفظ 10 جزء سارا سلیمانی از بوشهر، فاطمه پوریوسف از انزلی و معصومه اشرفی از تهران مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در مقطع فرزندان دختر زیر 15 سال در رشته حفظ 15 جز فاطمه خادملو از رشت به عنوان نفر برتر شناخته شد. در رشته تفسیر فرزندان پسران مقطع دانشجویان و طلاب محمدحسین جوادی از تهران، سعید صادقی از بندرعباس وعبدالله نجم از بوشهر و در مقطع دبیرستانی سیدمحمد مهدی حسینی‌نیا، رضا میربیگ سبزواری از تهران و علی صادقی از بندرعباس و در رشته تفسیر فرزندان دختر در مقطع دانشجویان و طلاب اعظم یوسف‌پور اقدم از تهران، زینب صمدیان از تهران و سمیره پور فهددریس از خرمشهر و در مقطع دبیرستان لیلا مؤمنی از تهران، زهرا خرم از انزلی و فاطمه دهقانی از بوشهر به عنوان رتبه‌های اول تا سوم مشخص شدند.

براساس این گزارش رشته حفظ سه جزء در مقطع فرزندان زیر 15 سال ستاره حامدی از بندرعباس، سوگند صفری از منجیل و آیناز نادرزاده از بندرعباس و در مقطع همسران و فرزندان بالای 15 سال در رشته حفظ سه جزء زینب کریمی از بندرعباس، آزاده مالمیر از منجیل و عصمت رجبی از تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته ترتیل فرزندان زیر 15 سال زهرا اصحابی از منجیل، رضوان محمدی از بوشهر و سیده فاطمه صفوی از رشت رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ پنج جزء پسران زیر 15 سال محمدرضا یوسفی از تهران، محمدناظری از بندرعباس و علیرضا نژادحسن از تهران نیز به عنوان مقام اول تا سوم معرفی شدند.

در مقطع پسران بالای 15 سال در رشته حفظ پنج جزء رضا ابراهیم خانی از تهران به عنوان رتبه برگزیده معرفی شد. در رشته حفظ 10 جزء زیر 15 سال امیرعلی عزیزی از تهران و امیرحسین زنگنه از بندرعباس به ترتیب رتبه اول و دوم، در رشته حفظ 15 جزء بالای 15 سال حمیدرضا بابایی به عنوان رتبه برگزیده، در رشته قرائت تحقیق پسران زیر 15 سال علی کدخدازاده وعلی حاتمی از بندرعباس و سینا جعفری از بوشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و پسران بالای 15 سال به ترتیب علی ابراهیم از انزلی، علی فلاح از رشت و سجاد یعقوب‌نژاد ار بندر عباس رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ سه جزء پسران بالای 15 سال مهران محبوبیان از تهران، جواد بحرینی از بوشهر و حسن شیخ‌زاده از بندرعباس و در مقطع زیر 15 سال محمدامین مطور از رشت، ابوالفضل قلندری از نوشهر و سجاد شهرکی از بندرعباس به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

یادآور می‌شود، منتخبان این دوره از مسابقات به پانزدهمین دوره مسابقات سراسری آجا که از 15 تا 17 شهریورماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha