بازنشر قرآن منسوب به حضرت علی(ع) تا سال ۲۰۱۷
کد خبر: 3353155
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

بازنشر قرآن منسوب به حضرت علی(ع) تا سال ۲۰۱۷

گروه هنر: مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از باز نشر قرآن منسوب به حضرت علی(ع) تا سال ۲۰۱۷ خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، علی ثابت نیا، مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی باز نشر قرآن منسوب به حضرت علی(ع) را جزو پروژه‌های این مؤسسه تا سال 2017 اعلام کرد.

وی به انتشار قرآنی منسوب به حضرت علی(ع) اشاره کرد ابراز کرد: تا سال 2017، با همکاری و مشارکت سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، قرآنی منتشر می‌کنیم که منسوب به دستخط امیرمؤمنان حضرت علی(ع) است.

ثابت نیا به دیگر آثار فاخر و منحصر به فرد مؤسسه آفرینش‌های هنری که در مرحله صحافی قرار دارد، اشاره کرد و افزود: قرآن بایسنغری، اثری نفیس است که برد تبلیغاتی دارد و اهمیت آن در سطح بین‌المللی است که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتاب «ضریح مهربانی» شامل تصاویری از مراحل تعویض ضریح مطهر رضوی است، اظهار کرد: این کتاب، دومین اثر فاخر و ارزشمندی است که طی هفته‌های آینده رونمایی می‌شود.

ثابت‌نیا افزود: کتاب «ضریح مهربانی»، گزارشی تصویری مشتمل بر 228 تصویر نفیس از مراحل مختلف تعویض ضریح چهارم و نصب ضریح پنجم مضجع منور رضوی است که پس از طی مرحله صحافی، رونمایی می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به دوبله فیلم‌های تولیدی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، ابراز کرد: دوبله فیلم‌های تولیدی مؤسسه آفرینش‌های هنری به سایر زبان‌ها از جمله عربی، می‌تواند بر جهان اسلام تأثیرگذار باشد.

captcha