مرحله استانی مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد
کد خبر: 3353162
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
با رقابت 90 نفر؛

مرحله استانی مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان روز پنج‌شنبه، پنجم شهریورماه برگزار شد.

سید مهدی موسوی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با مسابقات قرآن فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور روز پنج‌شنبه، پنجم شهریورماه برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که حدود 30 نفر خواهر و 20 نفر برادر در این مسابقات شرکت کردند، افزود: حدود چهل نفر در رشته مفاهیم در این مسابقات با کتاب «دقایقی با قرآن» تالیف حجت‌الاسلام محسن قرائتی به قابت پرداختند.
دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان بیان کرد: رشته ترتیل و مفاهیم این دوره از مسابقات برای خواهران و برادران، رشته صوت ویژه برادران، حفظ جزء سوم ویژه کارکنان و حفظ جزء 30 ویژه فرزندان در سطح استان برگزار شده است.
وی عنوان کرد: در رشته حفظ جز سه یک نفر، ترتیل خواهران شش نفر، ترتیل برادران چهار نفر، صوت قرآن نیز دو نفر شرکت کردند.
موسوی تصریح کرد: شش نفر به‌عنوان نفرات برتر هرکدام از رشته‌ها انتخاب می‌شوند که مهرماه در مسابقات کشوری به رقابت می‌پردازند.

captcha