همایش بازسازی غدیر به صورت کاملا مردمی برگزار شود
کد خبر: 3354401
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
سردار فضلی:

همایش بازسازی غدیر به صورت کاملا مردمی برگزار شود

گروه اجتماعی: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش بازسازی واقعه غدیر، جلوگیری از تحریف این واقعه عظیم است، افزود: این همایش باید به صورت کاملا مردمی برگزار شود و نباید شکل دولتی به خود بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سردارسرتیپ پاسدار فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصرروز گذشته، 8 شهریور در اولین همایش بازسازی واقعه غدیر خم در آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل، اظهار کرد: با معرفی و انتصاب حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) در غدیرخم، حسادت های دشمنان نیز از همان روز آغاز شد.
وی افزود: پس از واقعه تاریخی غدیرخم، 2 جبهه حق و باطل رو درروی یکدیگر قرار گرفتند، اما واقعه غدیر تا به امروز بر مبنای قرآن استوار و پایدار ماند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برای آن که مسیر غدیر هموار شود، انسان‌های زیادی در راه اسلام به شهادت رسیدند و برهمین اساس باید گفت که شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
سردار فضلی در ادامه به همایش بازسازی حادثه غدیر اشاره کرد و گفت : این همایش بزرگ در مهرماه امسال و همزمان با عید غدیر در 132 نقطه از کشور و با حضور عاشقان ولایت  برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش بزرگ، جلوگیری از تحریف واقعه غدیر است ، افزود: این همایش باید به صورت کاملا مردمی برگزار شود و نباید شکل دولتی به خود بگیرد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  سال 89 و در اولین سال بازسازی واقعه غدیر، بیش از 70 هزار نفر از مردم سراسر کشور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: استقبال مردم در سال گذشته از این مراسم به یک میلیون و 600 هزار نفر افزایش پیدا کرد و برهمین اساس انتظار می رود امسال نیز این همایش بزرگ مورد استقبال  خوب مردم واقع شود.

captcha