نمایشگاه «کودکان مهر» فردا در برج میلاد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3355853
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

نمایشگاه «کودکان مهر» فردا در برج میلاد افتتاح می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه کودکان مهر به همت «بنیاد خیریه دست‌های مهربان» از فردا آغاز به‌کار خواهد کرد و تا روز جمعه در برج میلاد دایر خواهد بود.

به‌ گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «کودکان مهر» چهارشنبه 11 شهریور ساعت 16 برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر حامیان کودکان بنیاد، بازیگران شاخصی همچون رضا کیانیان، رضا ایرانمنش، عبدالرضا اکبری، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، رضا شفیعی جم، امیرحسین صدیق، نیوشا ضیغمی، شهره سلطانی، رعنا آزادی‌ور، نگار جواهریان، آزاده صمدی، مهران احمدی، اشکان خطیبی، سپند امیرسلیمانی، سحر زکریا، آرام جعفری، لیلا برخورداری، میلاد کی‌مرام، احمد مهرانفر حضور خواهند داشت.

در نمایشگاه کودکان مهر که به مدت سه روز در برج میلاد دایر خواهد بود، آثار هنری 120 کودک عضو بنیاد برای نمایش و فروش در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. هدف از برگزاری این نمایشگاه و ارائه آثار هنری کودکان، ایجاد بستر کارآفرینی و استقلال برای کودکان مددجو است.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه 11 شهریور تا جمعه 13 شهریورماه از ساعت 16 تا 20 در طبقه دوم تجاری برج میلاد آماده حضور حامیان و بازدیدکنندگان گرامی است.

بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان پیش از این در سایر شعب استانی خود همچون تبریز، شیراز، اصفهان و کرج نمایشگاه نقاشی برگزار کرده است که همواره مورد استقبال مردم و حامیان بوده است.

یادآور می‌شود؛ این بنیاد خیریه فعالیت خود را در سال 86 با تهیه جهیزیه آغاز کرد و پس از مدتی فعالیت‌های خود را  در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست  توسعه داد. این مؤسسه به ثبت رسیده است و هم‌اکنون با شعار حفظ کرامت انسانی مددجویان مشغول به خدمت‌رسانی به آن‌ها است.

مرضیه محسنی

captcha