جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) با آیت‌الله ری شهری دیدار کرد
کد خبر: 3356000
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) با آیت‌الله ری شهری دیدار کرد

کانون خبرنگاران نبأ: سیدعدنان موسوی، به همراه جمعی از معاونان و مسئولان بخش‌های مختلف عتبة العباسیه پس از تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)و حرم‌های مطهر حضرت حمزه و حضرت طاهر(ع) با آیت‌االله محمدی ری شهری دیدار کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، سیدعدنان موسوی جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) به همراه جمعی از معاونان و مسئولان بخش‌های مختلف عتبة العباسیه پس از تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و حرم‌های مطهر حضرت حمزه و حضرت طاهر(ع) با آیت‌الله محمدی ری شهری دیدار کردند.

هیئت اعزامی از سوی آیت‌الله صافی تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) قبل از انجام این دیدار از بخش‌های فعالیت‌های فرهنگی و مرکز آموزش قرآن کریم نیز دیدار کردند.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز خوشحالی از حضور خادمان حرم مطهر حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در این بارگاه نورانی، اظهار امیدواری کرد این دیدار زمینه همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های بیشتر میان دو آستان مقدس باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) هم‌چنین برای انجام تعاملات و هم‌افزایی‌ها و نیز تبادل تجربیات میان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و آستان مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اعلام آمادگی کرد.

سیدعدنان موسوی، معاون و جانشین تولیت آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبة‌العباسیه به محضر آیت‌الله محمدی ری شهری و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)، خواستار تبادل تجربیات و انجام تعاملات مشترک، خصوصا بهره‌گیری از ظرفیت بالای مؤسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث و دانشگاه قرآن و حدیث شد.

وی در خصوص بخش‌هایی از حرم مطهر که تاکنون مورد بازدید قرار داده، ضمن تمجید از فعالیت‌های فرهنگی حرم مطهر به‌ویژه فعالیت‌هایی که برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، گفت: از جمله اقدامی که در این بازدید جالب توجه بود، فعالیت‌های تخصصی مرکز آموزش قرآن و تأثیر آموزش‌های قرآنی در میان کودکان و نوجوانان قرآن‌آموز بود که کاملا مشهود و اشتیاق برانگیز جلوه می‌کرد.

در این نشست جمعی از معاونان و مدیران آستان مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، سیدعدنان موسوی را همراهی می‌کردند که سیدهاشم میلانی، رئیس مرکز مخطوطات، شیخ محمود صافی، مسئول واحد تحقیقات، شیخ احمد الطاعی معاون امور دینی حرم مطهر و حاج خلیل هنون معاون پشتیبانی آستان مقدس از جمله آنان بودند.

هم‌چنین هاشم شاعی مدیر روابط عمومی و سیدحسن موسوی مسئول دارالقرآن حرم مطهر و سیدمحمد معاون پشتیبانی بین‌الحرمین و نیز احمد صادق، مسئول واحد فکری و فرهنگی، شیخ بدرعالی مسئول واحد تحقیقات و مطالعات و عباس علی مسئول نذورات آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در هیئت اعزامی از سوی تولیت عتبة العباسیه حضور داشتند.

این هیئت اعزامی قرار است پس از انجام بازدید دو روزه خود از فعالیت‌های حرم مطهر، برای بازدید از مؤسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث و دانشگاه قرآن و حدیث (پردیس قم) به شهر قم عزیمت کنند.

مرجان شرف

captcha