تودیع و معارفه مدیر کل مرکز پژوهش‌های اسلامی صداسیمای قم
کد خبر: 3356046
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

تودیع و معارفه مدیر کل مرکز پژوهش‌های اسلامی صداسیمای قم

گروه هنر: تودیع و معارفه معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا وسیما و مدیران مرکز صدا و سیما مستقر در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این مراسم که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا وسیما و مدیران مرکز صدا و سیما مستقر در قم برگزار شد.

حجت الاسلام علی نهاوندی به عنوان مدیر کل جدید پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما معرفی و از خدمات هفت ماهه شفیعی سروستانی مدیر کل سابق قدرانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسرکشور در این مراسم رسانه ملی را دارای ظرفیتی بسیار بالا دانست و گفت: هنوز آنگونه که باید استفاده لازم با نگاه دینی از رسانه ملی نشده است.

وی تصریح کرد: حوزه و رسانه ملی باید با هم افزایی و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌ها، برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و نمایش چهره زیبای اسلام و مکتب اهل بیت تلاش کنند.

حجت الاسلام و‌المسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی هم مشکلات ساختاری صدا و سیما را یکی از موانع تحقق اهداف و ماموریت‌ها به ویژه در مراکز پژوهشی آن خواند و با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع این مشکل، آن را در جهت تسریع در رسیدن به اهداف محتوایی مورد نظر ارزیابی کرد.

عبدالملکی، رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما هم با خطیر خواندن رسالت رسانه ملی و حوزه در شرایط کنونی که هر روز با ایجاد شبکه‌های جدید به دین و ارزش‌ها هجمه می شود گفت: تقویت ارتباط عمیق و وسیع با حوزه و استفاده از ظرفیت نهاد روحانیت مهمترین رسالت اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما است .

شفیعی سروستانی مدیر کل سابق پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما هم آغاز مطالعات برنامه‌ریزی راهبردی 5 ساله و ساماندهی و هدفمندی طرح های پژوهشی و استفاده از فن آوری‌های جدید برای نشر آثار تولیدی را از مهمترین اقدامات در مدت 7 ماهه مدیریت خود، برای تحقق رسانه اسلامی بیان کرد‌.

حجت الاسلام نهاوندی مدیر کل جدید پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما هم گفت: تلاش درمسیر تحقق رسانه تمدن ساز اسلامی مهمترین اولویت این اداره کل خواهد بود.

captcha