برگزاری جلسه امکان‌سنجی «استارتاپ ویکند» قرآنی در ایران
کد خبر: 3357322
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

برگزاری جلسه امکان‌سنجی «استارتاپ ویکند» قرآنی در ایران

گروه اقتصاد: جلسه امکان‌سنجی برگزاری استارتاپ ویکند قرآنی در ایران در مرکز رشد فناوری‌های قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایمان داوودیان، مدیر پروژه و نماینده جهانی استارتاپ ویکند ایران، مدیر پروژه کانون کارآفرینی ایران و یکی از فعال‌ترین افراد در حوزه کارآفرینی در کشور است؛ وی نقشی فعال در توسعه استارتاپ ویکند در ایران داشته است.

وی یکی از برگزارکنندگان استارتاپ ویکند در تهران و بیرجند و تسهیل‌گر رویدادهای استارتاپ ویکند در ایران می‌باشد

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی ـ تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

در همین راستا روز گذشته، سه‌شنبه 10 شهریورماه، جلسه‌ای با حضور مهدی بیاتی، مدیر مرکز رشد فناوری‌های قرآنی، مصطفی حسین‌پور، کارشناس مرکز رشد و ایمان داوودیان، مدیر پروژه و نماینده جهانی استارتاپ ویکند ایران تشکیل شد.

در این جلسه بر لزوم برقراری رابطه با مراکز کارآفرینی فعال تأکید شد و مقرر گردید جلسه‌ای مشترک با اعضای کانون کارآفرینان در خصوص ایده‌پردازی و طراحی مدل فعالیت مرکز رشد فناوری‌های قرآنی تشکیل شود.

همچنین مقرر شد جلسه‌ای در خصوص امکان‌سنجی برگزاری یک رویداد استارتاپ ویکند با موضوع فرهنگی و قرآنی تشکیل شود و از افراد صاحب ایده در حوزه علوم و فناوری‌های قرآنی جهت شرکت در این رویداد دعوت شود.

captcha