اعطای ۲۲۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن در جاسک
کد خبر: 3358857
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

اعطای ۲۲۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن در جاسک

گروه فعالیت های قرآنی: پس از برگزاری دوره‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم در جاسک تعداد ۲۲۰ گواهی پایان دوره به منتخبین این طرح اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علی حیدری‌نژاد جاسکی، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی جاسک دیروز، 15 شهریورماه اظهار کرد: دوره‌های آموزش قرآن کریم در این شهرستان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی قرآن کریم و صحت قرائت نماز و مفاهیم سطح یک و دو با حضور حدود 75 داوطلب از ابتدای نیمه دوم تیرماه سال جاری آغاز و پس از برگزاری کلاس‌های این طرح و أخذ آزمون‌های مربوطه تعداد 55 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.
وی افزود: آزمون پایان دوره پیش‌نیاز تربیت مربی قرآنی در چهار رشته روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم سطح یک و دو از کتب تدریس شده در پایان مردادماه برگزار شد و به هر کدام از پذیرفته‌شدگان چهار گواهی و مجموعاً 220 گواهی پایان دوره آموزشی صادر و به آنان اعطا شد.
حیدری‌نژاد همچنین، اعلام کرد: این دوره‌های آموزشی، پیش نیاز دوره تربیت مربی قرآن بوده و افرادی که موفق به طی این دوره‌ها شدند می‌توانند درکلاس‌های تربیت مربی قرآن کریم که بزودی در شهرستان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

captcha