نخستین جلسه نمایندگان شعب ۳۴ گانه اتحادیه مؤسسات استان تهران تشکیل شد
کد خبر: 3379459
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

نخستین جلسه نمایندگان شعب ۳۴ گانه اتحادیه مؤسسات استان تهران تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اولین جلسه نمایندگان شعب ۳۴ گانه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران، ۱۱ مهرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین جلسه نمایندگان شعب 34 گانه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران، روز گذشته، 11 مهرماه، با حضور جلسه حجج‌اسلام کوششی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور، قدیمی، عضو هیئت مدیره اتحادیه استان تهران و فربین از اساتید قرآنی شهر تهران و نمایندگان پیشنهادی و برخی از مدیران سابق شعب این اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه میثم طاهر‌آبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران گفت: در این جلسه سه موضوع به عنوان موضوع اصلی جلسه شامل تبیین موضوع شعب اتحادیه استان و افزایش تعدادشعب از 14 به 34 و ارائه برنامه‌های الویت‌دار اتحادیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره طرح افزایش شعب، ادامه داد: با توجه به تعداد بالای مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و همچنین ظرفیت‌های متعدد قرآنی که در سطح استان تهران مشغول فعالیت هستند وبا توجه به ضرورت ساماندهی، اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با مجموعه‌های موجود قرآنی و این نکته که تمام اقدامات به صورت خودجوش و مردمی در حال انجام است، تعداد 14 شعبه در سطح استان پاسخگوی این حجم بالا از شبکه‌های قرآنی نبوده و بعضاً دچار مشکلاتی در این حوزه بوده‌ایم که با اجرای طرح شعب 34 گانه امید این را داریم که فعالیت‌ها با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.

طاهرآبادی در ادامه به بیان طرح‌های اولویت‌دار اتحادیه استان تهران از جمله برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در دو بخش درون استانی و برون استانی، برگزاری دوره‌های ارتقای مربیان در سطوح و رشته‌های مختلف قرآنی اشاره کرد و افزود: طرح‌های مذکور تدوین شده، بخشی اجرا و برخی نیز در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

درادامه این نشست درباره موضوع الویت‌دارتهیه بانک اطلاعات قرآنیان استان تهران در تمام بخش‌ها، موضوعات و سطوح بحث شد و بر ضرورت اقدام شعب نسبت به تهیه بانک اطلاعات قرآنیان منطقه تأکید شد. همچنین مقرر شد تا تمام شعب نسبت به معرفی رابطان خبری اقدام کنند و اتحادیه نیز درباره آموزش رابطان خبری شعب، دوره‌های آموزشی لازم را برگزار کند.

captcha