پرچم‌داری سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان، نشانه بلوغ فکری شورای هیئت‌های مذهبی است
کد خبر: 3382565
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
معممی‌مقدم:

پرچم‌داری سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان، نشانه بلوغ فکری شورای هیئت‌های مذهبی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: پرچمداری سیزدهمین اجلاس پیرغلامان توسط شورای هیئات مذهبی نشانه حیات و بلوغ فکری، عملیاتی و مدیریتی شورای هیئت‌های مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، رضا معممی‌مقدم، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات  اسلامی کشور شام‌گاه سه‌شنبه، 14 مهر در نشست هم‌اندیشی رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی کشور که در حاشیه سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در شیراز برگزار شد، گفت:‌ پرچم‌داری سیزدهمین اجلاس پیرغلامان توسط شورای هیئت‌های مذهبی نشانه حیات و بلوغ فکری، عملیاتی و مدیریتی شورای هیئت‌های مذهبی است.
وی با بیان اینکه این اجلاس همراه با خلاقیت و ابتکار متضمن دین‌داری و ولایتمداری شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس شده است، افزود: در این مقطع حساس باید نسبت به بررسی راه‌های نفوذ دشمن در نهادهای مذهبی چاره‌اندیشی کنیم.
معممی‌مقدم اظهار کرد: خوب است که در مجالسی که محرم امسال برپا می‌کنیم نسبت به بررسی راه‌های نفوذ دشمن در کیان خانواده و مجالس مذهبی و همچنین، راه‌های نفوذ تشیع انگلیس در هیئت‌های مذهبی را مدنظر قرار دهیم که مبادا بیشتر نقش‌آفرینی کنند.
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات  اسلامی کشور، در پایان برگزاری این اجلاس را نشانی از هم‌دلی و همزبانی پیرغلامان حسینی دانست.

captcha