مدیرعامل تبیان تغییر کرد
کد خبر: 3383244
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

مدیرعامل تبیان تغییر کرد

گروه فضای مجازی: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا آقامیری با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منصوب و جایگزین علیرضا طالب‌پور شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی طی حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آقامیری را که تا پیش از این، عضو هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بود، به سمت مدیر عامل این مؤسسه منصوب کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این حکم، از افزایش کارایی و چابک‌سازی موسسه تبیان، توجه به تکنولوژی‌های به روز در حوزه فناوری اطلاعات و به کارگیری جدیدترین دست آوردها، توجه به افزایش حجم محتوای اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، به روزرسانی سرمایه‌های فنی و تکنولوژیکی و همکاری و هماهنگی مناسب با نهادها و سازمان‌های متولی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، به عنوان اساسی‌ترین وظایف مدیرعامل جدید مؤسسه تبیان نام برده است.

همچنین در پایان این حکم، حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله علمی و مدیریتی علیرضا طالب‌پور که از سمت مدیرعامل استعفا داده اما همچنان به عنوان عضو هئیت مدیره مؤسسه تبیان فعالیت خواهند کرد، قدردانی کرده است.

از سوابق حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری، می‌توان به عضویت در هیئت منصفه مطبوعات (سه دوره)، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، مدیریت سایت سازمان حج و زیارت و ...اشاره کرد.

captcha