ماه محرم بهترین فرصت برای تقویت اندیشه‌های دینی است
کد خبر: 3383382
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲

ماه محرم بهترین فرصت برای تقویت اندیشه‌های دینی است

گروه سیاسی: امام‌جمعه سمیرم گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تقویت اندیشه‌های دینی و معنوی در جامعه به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور، امام‌جمعه سمیرم روز گذشته، 17 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک‌های تروریستی، اظهار کرد: هر جایی از این دنیا آتش جنگ، خشونت و ترور برپاست، منشأ آن آمریکا است.
وی با اشاره به تذکرات و هشدارهای جدی رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ آمریکا، افزود: این درحالی است که برخی مدام می‌گویند باید با آمریکا مذاکره کرد.
امام‌جمعه سمیرم در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: تذکرات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ آمریکا، باید مورد توجه دولتمردان و سیاسیون کشور باشد.
رجایی‌پور در ادامه به حوادث منا اشاره کرد و گفت: مدیریت ضعیف و ناکارآمدی آل سعود و سرگرم بودن این رژیم در توطئه و ترور در کشورهای اسلامی دیگر، سبب بروز این حادثه غم انگیز شد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تقویت اندیشه‌های دینی و معنوی در جامعه و به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان است.

captcha