ضرورت یادآوری برکات ازدواج به جوانان
کد خبر: 3383389
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
امام‌جمعه شهربابک بیان کرد:

ضرورت یادآوری برکات ازدواج به جوانان

گروه اجتماعی: باید عوامل تضعیف‌کننده خانواده از جمله بی‌رغبتی جوانان به ازدواج و پدیده شوم طلاق ریشه‌کن شده و برکات ازدواج را به جوانان یادآوری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام‌جمعه شهربابک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بر اهمیت امر به‌معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر در واقع ضامن اجرای بقیه وظایف فردی و اجتماعی است و در حکم روح و جان بقیه عبادات محسوب می‌شود.
وی خانواده را یکی از آیات بزرگ الهی برشمرد و افزود: باید عوامل تضعیف‌کننده خانواده از جمله بی‌رغبتی جوانان به ازدواج و پدیده شوم طلاق ریشه‌کن شده و برکات ازدواج را به جوانان یادآوری کرد.
منتظری به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: با وجود تأکیدات رهبری بعضی از افراد همچنان شعار ‌مذاکره با شیطان بزرگ را سر می‌دهند.
وی افزود: مسئولان کشور باید بدانند هدف آمریکا از مذاکرات نفوذ در ایران اسلامی است، تمام تجهیزات خود را در مقابل ایران فراهم کرده و با نقشه‌های نفوذ خود آماده صف‌آرایی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
منتظری تصریح کرد: آن‌هایی که دم از مذاکره با شیطان بزرگ می‌زنند تا قبل از آنکه امت اسلامی ایران 9 دی‌ماه دیگری را رقم بزنند به فرامین رهبری انقلاب اسلامی گوش فرا دهند و مسیر خود را از مسیر ولایت‌ فقیه و امت اسلامی ایران جدا نکنند.

captcha