درخشش کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3388360
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

درخشش کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در دو عرصه فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های خوبی کسب کرده و از استان‌های پیش‌رو است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 مهرماه در اولین مجمع بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان در دو عرصه فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های خوبی کسب کرده و از استان‌های پیش‌رو است.
وی با بیان اینکه سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های پیشتاز در عرصه ایده‌سازی است، افزود: خوشبختانه تاکنون چند طرح در حوزه فضای مجازی ارائه شده که موفقیت بزرگی برای استان محسوب می‌شود.
بنابر این گزارش، همچنین، ستار هدایتخواه، رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اضافه کرد: هدایت افکار عمومی از وظایف بسیج در مقابله با نفوذ دشمن است، چراکه دشمن تلاش دارد با نفوذ وارد شود و به انقلاب، اسلام و نظام ضربه وارد کند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که بر ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه نظام هشدار و تاکیداتی داشتند، بیان کرد: امروزه وظیفه ولایت‌مداری ما این است که در عرصه‌ها حضور یابیم و ساز و کار ولایی را برای سرپرستی جامعه ایجاد کنیم.
رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر قرار است کسی در عرصه ولایت‌مداری حضور یابد و کمک کند اقشار مختلف بسیج هستند که می‌توانند ایفای نقش کنند، یادآور شد: کارگروه‌های تخصصی بسیج باید با حساسیت و جدیت برگزار شود و خروجی مناسبی از جلسات کارگروه‌های مختلف به دست آید.

captcha