راه‌اندازی «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» در تلگرام
کد خبر: 3421820
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

راه‌اندازی «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» در تلگرام

گروه فضای مجازی: در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی و اعزام میلیون‌ها زائر به عتبات عالیات،‌ کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت، «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» را در شبکه اجتماعی تلگرام راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی و اعزام میلیون‌ها زائر به عتبات عالیات،‌ کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت، «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» را در شبکه اجتماعی تلگرام راه‌اندازی کرد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد اربعین حسینی می‌توانند به «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» به نشانیhttp://telegram.me/alarbaen بپیوندند.

این گزارش حاکی است، «کانال رسمی آموزش و فرهنگ اربعین» در تلگرام با هدف انعکاس آخرین اطلاعات مورد نیاز پیاده‌روی و سفر به عتبات در ایران و عراق راه‌اندازی شده است.

کاربران برای مشاهده «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» رسمی می‌توانند به نشانی http://telegram.me/alarbaen مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات مورد نیاز جهت پیاده روی و سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، به سادگی و رایگان، عضو«کانال آموزش و فرهنگ اربعین» شوند و دوستان خود را نیز به این کانال دعوت کنند.

کاربران برای عضویت در «کانال آموزش و فرهنگ اربعین» که دارای نرم‌افزار تلگرام در موبایل خود هستند می‌توانند از طریق موبایل وارد لینک زیر شوند و سپس بر روی join ضربه بزنند.

captcha