دهه پایانی آبان‌ماه؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه آزاد مسجدسلیمان
کد خبر: 3443366
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

دهه پایانی آبان‌ماه؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه آزاد مسجدسلیمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان برگزاری مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان دهه پایانی آبان‌ماه تعیین شده است.

نرگس‌خاتون حمیدیان، کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز ثبت‌ نام بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی با بیان اینکه دانشجویان، اساتید و کارکنان می‌توانند به صورت حضوری به ثبت‌ نام اقدام کنند، گفت: هنگام ثبت‌ نام و تکمیل فرم آن کتب مربوط به هر رشته در بخش کتبی نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

حمیدیان عنوان کرد: مرحله مقدماتی بخش شفاهی باید در بازه زمانی 18 تا 24 آبان برگزار شود که سعی ما بر آن است که در 23 آبان‌ماه این مرحله از مسابقات برگزار شود.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان تصریح کرد: سال گذشته بیش از 500 دانشگاهی در بخش‌های کتبی و شفاهی این مسابقات ثبت‌ نام و شرکت کردند که برخی از آن‌ها توانستند در بخش شفاهی به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یابند.

وی گفت: زمان برگزاری مسابقات کتبی در رشته‌های تفسیر قرآن، زندگانی معصومین(ع)، زندگی پیامبر اکرم(ص)، احکام بانوان و آقایان، نهج‌البلاغه، ادعیه، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی) استادان و دانشجویان، 25 آذرماه سال جاری اعلام شده است.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان همچنین، رشته‌های بخش شفاهی مسابقات را براساس آیین‌نامه، قرائت و حفظ (20،10،5 جزء و کل)، رشته‌های جزء سی و سه جزء متوالی معرفی کرد.

captcha