برگزاری تظاهرات در اعتراض به ترور شیعیان در پاکستان
کد خبر: 3446898
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

برگزاری تظاهرات در اعتراض به ترور شیعیان در پاکستان

شعب خارجی: تظاهرات مردم پاکستان در اعتراض به فعالیت علنی گروه‌های تکفیری و ترور شیعیان توسط عناصر وابسته به داعش در این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، مردم پاکستان طی روزهای آینده با برگزاری تظاهرات اعتراض خود را به سکوت دولت این کشور در قبال فعالیت‌های علنی گروه‌های تکفیری‌ و ترور شیعیان توسط اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام مقصود علی دومکی، نماینده مجلس وحدت مسلمین و رئیس مرکز تبلیغات اسلامی پاکستان در نشست خبری خود اظهار کرد: در پی ترور شیعیان در ایالت بلوچستان و سند و سکوت مرگ‌بار دولت علیه تکفیری‌ها طی روزهای آینده تظاهراتی از ایالت بلوچستان تا ایالت سند برگزار می‌شود.

وی ضمن اظھار تأسف از سکوت دولت پاکستان در قبال فعالیت‌های علنی گروه‌های حامیان داعش و دیگر تکفیری‌ها، افزود: ما در کشور خواستار امنیت و قانون هستیم و دولت نباید اجازه بی‌قانونی را صادر کند. ما قدرت دفاع از خودمان را داریم.

رئیس مرکز تبلیغات اسلامی پاکستان با اشاره به عمل نکردن دولت این کشور به وعده‌های خود مبنی بر اقدام علیه تروریست‌ها و توجه به وضعیت شیعیان این کشور، گفت: این راهپیمایی که با حضور خانواده شهدا، برادران اهل سنت، اقلیت‌های هندو و مسیحی برگزار می‌شود تا برآورده شدن خواسته‌هایمان ادامه خواهد داشت.

captcha