نشست بهداشت ازدواج از دیدگاه اسلام برگزار شد + عکس
کد خبر: 3447209
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

نشست بهداشت ازدواج از دیدگاه اسلام برگزار شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: در این نشست نکاتی بهداشتی در مورد مکان، زمان و روحیات و تفکرات زوجین توسط مرضیه یزدی بیان شد.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به ایکنا، امروز ساعت 13 نشست بهداشت ازدواج از دیدگاه اسلام با سخنرانی مرضیه یزدی مسئول غرفه دین و اندیشه در تالار گفت‌وگو شماره یک، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و رسانه برگزار شد.



مرضیه یزدی در این نشست با انتقاد از ازدواج‌های اینترنتی گفت: اگر ازدواج اینترنتی نیز صورت می‌گیرد باید با نظارت کارشناسان باشد.



وی افزود: روحیات زوجین بر دمای مایع اطراف جنین بسیار تأثیرگذار است و اگر زوجین به یکدیگر علاقمند نباشند یا به معشوق قبلی فکر کنند دمای مایع اطراف جنین نامناسب خواهد بود، همچنین بانوان اگر در ایام بارداری طوری بترسند که منجر به لرزیدن شود روی پوست فرزندشان لکه خواهد افتاد.



یزدی در مورد زمان عمل لقاح اظهار کرد: در زمان قمر در عقرب، زوجین نباید با یکدیگر باشند، در هر ماه 48 ساعت اوقات قمر در عقرب داریم که خسوف ماه است و در این زمان حرکت کشتی‌ها به روی دریا با مشکل مواجه است، همچنین عصبانیت در این اوقات بیشتر می‌شود زیرا بدن ما نیز بیشتر از مایع است و روی ما تأثیر بدی می‌گذارد، همچنین زوجنین شب عید قربان نباید نزدیکی کنند چراکه احتمالاً فرزندشان شش انگشتی شود.







captcha