ولایتمداری و تفکر بسیجی تنها راه گریز از فتنه‌های دشمنان نظام است
کد خبر: 3454335
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ولایتمداری و تفکر بسیجی تنها راه گریز از فتنه‌های دشمنان نظام است

گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بوشهر در دیدار با فرماندهی و معاونین سپاه امام صادق(ع) با تأکید بر اینکه آینده، آبستن فتنه‌های بسیار زیادی است، گفت: در این دوره، ولایتمداری و تفکر بسیجی تنها راه گریز از فتنه‌های سیاسی، علمی و فرهنگی دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، ظهر امروز چهارشنبه 27 آبانماه به همراه معاونت های این نهاد و جمعی از مسئول سازمان‌های زیرمجموعه به مناسبت هفته بسیج با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در محل دفتر ایشان دیدار کردند.
فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه بیش از هشتصد و پنجاه برنامه را بر محور«مدیریت جهادی و رفع محرومیت‌زدایی» در سراسر نقاط ده شهرستان به همین مناسبت برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اجرایی خواهیم نمود، گفت: بسیج درخت و شجره تناور است که توسط امام خمینی(ره) به بار نشست و امروز بدستان آیت‌الله، رهبر معظم انقلاب اسلامی آبیاری و بیمه شده است.



فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه به مأموریت‌های اشاره نمود و افزود: سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج در مقابله با تهدیدات و تهاجمات داخلی و خارجی در سه طیف تخصصی ماموریت دارد و مرحله نخست آن، تهدیدات سخت دشمن در مناطق مرزی است و در این بخش باید با بالا بردن آمادگی نیرو، دست به نبرد علیه تهاجمات دشمنان بزنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تهدیدات نیمه سخت و تهدیدات نرم را از دیگر ماموریت های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تیپ سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر جزو شش یگان برتر کشور است و توانسته در عرصه ماموریت های فراملی خوش بدرخشد.

ولایتمداری و جهادگری ثمره نهاد بسیج است
فتح الله جمیری با بیان اینکه ولایتمداری و جهادگری ثمره نهاد بسیج است، اضافه کرد: کار فرهنگی یگی دیگر از ماموریت های عمده سپاه و بسیج در جامعه می‌باشد، که با همکاری سازمان‌های زیرمجموعه و مشارکت مردم در سطح شهرها و روستاها انجام می‌شود.



استان بوشهر نماد ولایتمداری و خط مقاومت دفاع فرهنگی است
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج با حضور حامد فکوری، نماینده خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه استان بوشهر برگزار شد، آغاز هفته آسمانی بسیج و یاد امام و شهدا را گرامی داشت و استان بوشهر، استان نماد ولایتمداری و خط مقاومت دفاع فرهنگی خواند، اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج با فعالیت خود، شکوه خاصی را در جامعه ایجاد  کرده است.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه آثار برکات نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بی نظیر است، گفت: سپاه پاسداران باید در زمان غیبت حضرت بقیة الله مهدی موعود(عج) در کنار آیت الله امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و در مقابل تهاجمات سخت و نیمه سخت دشمنان باستند.

لزوم ایفای نقش بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی
وی با تاکید بر اینکه نیروی مقاومت بسیج با در عرصه اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری بیش از پیش نقش خود را به شیوه و روش مدیریت جهادی ایفا کند، افزود: خیلی از کشورهای که بسیج و سپاه ندارند و از داشتن این مدل نیرو محروم هستند، در همه عرصه ها شکست خورده اند و فرهنگ ها، علم و فناوری آنها نیز نابود شده است و همچمنان در برخی از کشورهای منطقه شاهد این شکست ها هستیم و تاکید می کنم اگر ما امروز شاهد یورش و تهاجم همه جانبه آمریکایی ها در کشورهای منطقه هستیم به این دلیل است که آن کشورها از نعمت سپاه و بسیج مردمی برخوردار نیستند.



آیت الله صفایی بوشهری با بیان به اینکه در برخی از مواقع، عدم هر چیزی موجب قدرشناسی و کشف آثارش می‌شود، تصریح کرد: در طول تاریخ گرانبها انقلاب اسلامی ایران، نهادی به ارزشمندی سپاه و بسیج نداشته‌ایم و هم اکنون در بین تمامی نهادها، سپاه و بسیج می‌درخشد.

سپاه پاسداران خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است، گفت: مخالفین سپاه و بسیج از همدستان و همسنگران ایادی استکبار هستند.
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه در این عصر کنونی، نیازمند مجاهدت های بیشتری از سوی سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج باید باشیم، خواستار شد: فرهنگ جهادی باید در جامعه توسط این نهاد انقلابی ترویج وگسترش یابد.



ولایتمداری و تفکر بسیجی تنها راه گریز از فتنه‌های دشمنان نظام است
وی با تاکید بر اینکه آینده، آبستن فتنه های بسیار زیادی است، اذعان کرد: چنان فتنه ها بیشتر و پیچیده تر می شود، که ایمان در کف دست، همانند آهن گداخته است و در این دوره، ولایتمداری و تفکر بسیجی تنها راه گریز از فتنه های سیاسی، علمی و فرهنگی دشمنان نظام است.

ساکتین فتنه 88 از سردمداران فتنه آینده هستند
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با صراحت اضافه کرد: ساکتین فتنه 88 از سردمداران فتنه آینده هستند.

ولایتمداری تنها میزان برای شناخت اسلامی بودن اشخاص است
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یک میزان برای شناخت اسلامی بودن اشخاص است و آن ولایتمداری است و ولایتمداری است که به دیگر فرهنگ ها ارزش می دهد، اظهار کرد: سپاه حافظ حریم فرهنگ ولایتمداری است و این یک نعمت الهی است و همچنان سپاه پاسداران راه نفوذ دشمنان نظام را مسدود نموده است.


هفته بسیج، هفته گرامیداشت مقام شهدای کربلا است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان گفت: هفته بسیج یعنی هفته ارزش‌ها، هفته بسیج یعنی هفته گرامیداشت مقام شهدای کربلا، هفته بسیج یعنی هفته پاسداشت مجاهدت‌های سپاه محمدرسول‌الله (ص) و هفته بسیج یعنی هفته مهدی آل محمد(ص) است و این مناسبت ملی، هفته تمامی فضائل، بزرگی‌ها و بزرگواری‌ها است.

مطالب مرتبط
captcha