انتشار آیین‌نامه داوری سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن + دانلود
کد خبر: 3457145
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

انتشار آیین‌نامه داوری سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن + دانلود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین‌نامه داوری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم سال ۱۳۹۴ در دسترس علاقه‌مندان و متسابقان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در آستانه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که از 28 آذرماه تا پنجم دی‌ماه در استان کرمانشاه خواهد بود آیین‌نامه داوری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن سال 1394 منتشر شده که این آیین‌نامه از سوی خبرگزاری ایکنا در دسترس علاقه‌مندان و متسابقان قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، این آیین‌نامه شامل؛ کلیات و جزئیات امتیازدهی بخش‌ها است که در بخش کلیات، مقدمات، کلیات اجرایی و کلیات فنی(کلیات رشته‌های قرائت و حفظ) مورد توجه است.
در بخش جزئیات امتیازدهی بخش‌ها، امتیاز رشته‌ها و بخش‌های مختلف از جمله؛ تجوید، وقف و ابتدا، لحن(لحن رشته تحقیق، لحن رشته‌های ترتیل و حفظ)، صوت(صوت رشته تحقیق، صوت رشته‌های ترتیل و حفظ و صوت حفظ) بیان شده و توضیحات لازم درباره نحوه امتیازدهی هر یک از بخش‌ها ارائه شده است.
در بخشی از این آیین‌نامه آمده است؛ مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه از سال 1374 در تمام رشته‌ها برای علاقه‌مندان دارای 18 سال و بالاتر برگزار می‌شود و براساس مصوبه مورخ دوم تیرماه 1374 ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور، از این پس مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه رده‌های سنی کمتر از 18 سال با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
آیین‌نامه داوری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم را اینجا ببینید!

captcha