بسیج نسخه شفابخش آحاد بشریت است
کد خبر: 3457365
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
مرتضوی:

بسیج نسخه شفابخش آحاد بشریت است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: بسیج نسخه شفابخش و مصون سازی آحاد بشریت است و هر انسانی که با کفار مقابله می کند تفکر بسیجی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) ازخراسان شمالی، سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی روز پنجشنبه، 5 آذر در همایش بسیجیان خراسان شمالی در مصلی بجنورد بیان کرد: اقتدارمسلمانان در سراسر کره خاکی به‌علت نهادینه شدن تفکر بسیجی در سراسر جهان است.

وی افزود: هدف بسیج کوتاه کردن دست ظالم است و به حول و قوه الهی و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب دهیچ مرز و هیچ مانعی برای بسیجیان وجود ندارد.
مرتضوی عنوان کرد:مدیریت جهانی باید یکی از مطالبات بسیجیان باشد، توانمندی‌های بسیج باید کمکی برای دولت و نظام جهت پیشرفت انقلاب اسلامی باشد تا اهداف عالی محقق شود.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: در بعضی از نقاط  ایران که مشکلات امنیتی به وجود آید و دشمنان با تشکیل گروهک‌ها ناامنی را تشدید کنند بسیج در مقابل آنها ایستادگی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد:در سیستان و بلوچستان ماموریت‌های سنگین بسیج در جهت مقابله با گروهک‌ها توسط بسیجیان اهل سنت انجام می شود.
مرتضوی بیان کرد:بسیج موجب شده یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمنان اسلامی به وجود آید و هیچ صنف و قشری در کشور وجود ندارد که با بسیج در ارتباط نداشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه  بجنورد نیز در این همایش بیان کرد:امروز روز با عظمت در تاریخ ایران اسلامی است روزی که حکم ژرف اندیش امام راحل با نگاه بلند و چشم انداز وسیعی که داشت آینده دنیا را می دید و سنت حسنه را برپا کرد.
وی افزود: بسیج مستضعفان عاملی بود که در مقابل جبهه مستکبران جریان مردمی و ادامه دار درست شود.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: امروز شاهد عبور تفکر بسیجی از تمام مرز ها و موانع هستیم و صدور انقلاب در تمام جهان در حال شکل‌گیری است.
وی گفت: بسیجی تزلزل را نمی شناسد و باید اعتقاد و عقیده  راسخ و محکمی داشته باشد، بسیجیان باید مراقب باشند دچار سایش اعتقادی نشوند یعنی اعتقادشان سست نشود.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد:بسیجی باید شبش روشن باشد تا در روز به درستی حرکت کند و بسیجی باید مه‌شکن داشته باشد و مه‌شکن بسیجی عبادت اوست.

captcha