ناهنجاری‌های اجتماعی شاخصه مهم نفوذ فرهنگی است
کد خبر: 3458750
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
وجدانی‌نیا:

ناهنجاری‌های اجتماعی شاخصه مهم نفوذ فرهنگی است

گروه سیاسی: معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی شاخصه مهم نفوذ فرهنگی است به همین دلیل باید رسالت انقلابی حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان شمالی، وجدانی‌نیا، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور در اجتماع 1000نفری افسران جنگ نرم در بجنورد بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ بین دو جبهه طاغوت و الله بوده و ادامه دارد که غرب در جبهه ی طاغوت و ایران به نماینگی دیگر کشورهای اسلامی در جبهه الله است.
وی افزود: 8 سال جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته شد که امکان داشت کمرهر انقلاب دیگری را خم کند اما این انقلاب با استقامت خود توانست پیروز شود.
وجدانی نیا اظهار کرد:پهلوی اول و دوم کلید اقتصادی کشور را در دست غرب قرار دادند که نفوذ فرهنگی را می توان از همان زمان دانست. فرهنگ زیر بنای هر کشوری است و غرب می‌داند تنها سلاحی که با آن می‌توان ایران را از پای در آورد نفوذ به فرهنگ این کشور است.
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشورگفت: جنگ تحمیلی با تمام زشتی‌ها جوانان عزیز کشور را گرفت اما اکنون نفوذ فرهنگی به گونه‌ای شده که از تمام مرزها گذشته و هر کدام از اشخاص ماهواره‌ای در جیب دارند که بسیار خطرناک بوده و حال این که جنگ نرم تمام مرزها را شکسته است.
وی ادامه داد: در عرصه فرهگ نباید میدان به دست افرادی که امتحان خود را پس دادند بیفتد و این که عرصه فرهنگ جای افرادی که دل در گرو انقلاب ندارند نیست.
وجدانی نیا اظهار کرد: رسالت انقلابی تنها منحصر به ایران نیست بلکه رسالت انقلابی در تمام جهان است و باید تشکیلاتی راه‌اندازی شود که حرف حق طنین‌انداز باشد و ازهمه فرصت‌ها استفاده شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد نیز در ادامه این همایش افزود: تفکر توحیدی جامعه باید ساخته شود که حقانیت دین را نشان دهد. دانشجویان امانتداران راه شهدا و حلقه‌های اتصال فرهنگ به نسل های آینده هستند.
یعقوبی بیان کرد: خداوند متعال مسیر را مشخص نموده و ما باید بتوانیم در این مسیر مشخص آگاهانه حرکت کنیم.
در پایان این همایش نیز محمد رحیم نورویان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی عنوان کرد: تشکل بسیجی باید مطالبه داشته باشد و غیر محافظه کارانه عمل کند.
وی اظهار کرد: انتقاد سودمند نیاز است اگر انتقاد نباشد دیکتاتوری می‌شود اما به شرطی که انتقاد همراه با رعایت ادب باشد.
نوروزیان عنوان کرد: فیلترهای سختی برای نامزدهای انتخاباتی داریم افرادی که نامزد می‌شوند صلاحیت یکسانی دارند اما تفاوت در سلایق است.
وی افزود: در صحنه سیاست  باید رقابت همراه با رفاقت باشد و دانشگاه نیز نشاط سیاسی را بدست آورد.
captcha