پیکر دومین شهید مدافع حرم قزوینی، تشییع شد
کد خبر: 3458817
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

پیکر دومین شهید مدافع حرم قزوینی، تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر شهید حمید سیاهکالی مرادی از شهدای مدافع حرم، تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، مراسم تشییع پیکر شهید حمید سیاهکالی مرادی از شهدای مدافع حرم، صبح امروز با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین و مردم شهید پرور، در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم که نماینده‌ ولی فقیه در استان و استاندار قزوین نیز در آن حضور داشتند، وصیت‌نامه‌ شهید سیاهکالی مرادی توسط دایی این شهید قرائت شد و شرکت کنندگان در مراسم با سردادن نوحه و سینه‌زنی به سوگواری پرداخته و پیکر پاک این شهید را تا گلزار شهدای شهر قزوین تشییع کردند.

شهید حمید سیاهکالی‌مرادی که از پاسداران تیپ 82 سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) بود، سال 1368 در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند، در سال 1392 ازدواج کرد و روز چهارشنبه گذشته در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

گفتنی است؛ مراسم شام غریبان این شهید گرانقدر، امروز از ساعت 18 تا 19:30 و مراسم صباح مزار از ساعت 7:30 تا 9 صبح روز دوشنبه نهم آذر ماه در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار می‌شود.


captcha