برگزاری کلاس «آشنایی با نهج‌البلاغه» در مؤسسه بنیاد اندیشه قرآنی ولی‌عصر(عج)
کد خبر: 3459270
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

برگزاری کلاس «آشنایی با نهج‌البلاغه» در مؤسسه بنیاد اندیشه قرآنی ولی‌عصر(عج)

گروه فعالیت‌های قرآنی: کلاس آشنایی با نهج‌البلاغه به همت مؤسسه بنیاد اندیشه قرآنی ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فاطمه آقایی، مدیرعامل بنیاد اندیشه قرآنی ولیعصر(عج) با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه گفت: کلاس‌های تفسیر موضوعی، مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی و فصیح‌خوانی، حفظ مبتدی و پیشرفته و آشنایی با نهج‌البلاغه در این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی با تشریح این دوره‌ها افزود: کلاس تفسیر موضوعی با تدریس حافظ قرآن و نهج‌البلاغه حجت‌الاسلام علی رجبی با محوریت اخلاق در قرآن پنجشنبه‌ها ساعت 16 در مؤسسه دایر است.

همچنین در طی هفته نیز کلاس مفاهیم، برای بانوان و نوجوانان دختر و پسر در طول هفته برگزار می‌شود.

آقایی در ادامه افزود: سه‌شنبه‌ها نیز کلاس حفظ مبتدی و پیشرفته در دو گروه با تدریس استاد حاتم رجبی تشکیل می‌شود که همزمان برای مادران قرآن‌آموزان کلاس حفظی مجزا برگزار می‌کنیم.

آقایی از کلاس آشنایی با نهج‌البلاغه توسط قنبری در روزهای جمعه ساعت 16 در محل این مؤسسه خبر داد.

وی با اشاره به کلاس‌های قرآنی مخصوص خردسالان واقع در مهد تصریح کرد: اردوهای تفریحی متناسب با سن خردسالان قرآن‌آموز و برگزاری برنامه‌های تفریحی، مذهبی از جمله نمایش فیلم شب دهم در برج میلاد و خواندن زیارت عاشورا در این ایام از دیگر فعالیت‌های جنبی این مؤسسه بوده است.

مدیرعامل بنیاد اندیشه قرآنی ولیعصر(عج) هیئت هفتگی نوجوانان پسر با رویکرد اخلاقی، دینی و آموزش موضوعات قرآنی مثل مسئولیت‌پذیری و احترام به والدین را از دیگر اهداف بلندمدت و جنبی برشمرد و افزود: کلاس‌های جنبی برای نوجوان جهت جذب حداکثری قرآن‌آموزان از جمله کلاس موشک آبی پیشرفته برای پسران و آشپزی برای نوجوانان دختر در مؤسسه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه بنیاد اندیشه قرآنی ولیعصر(عج) به نشانی شهر زیبا، بلوار تعاون، بلوار شهید شربیانی شرقی، پلاک 120 واقع‌ شده است.
captcha