از دعا برای شهادت تا پیش‌بینی محل دفن پیکر خود
کد خبر: 3460561
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
همسر شهید سیاهکالی روایت کرد:

از دعا برای شهادت تا پیش‌بینی محل دفن پیکر خود

گروه اجتماعی: همسر شهید حمید سیاهکالی مرادی از شهدای مدافع حرم قزوین با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دعاهای حمید، شهادت بود، گفت: در روز تشییع پیکر شهید بمانی، حمید محل تدفین پیکر خود را در نزدیکی این شهید پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، فرزانه سیاهکالی مرادی، همسر شهید حمید سیاهکالی مرادی در مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم که روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید سیاهکالی مرادی عاشق شهادت بود و در نمازهایش برای رسیدن به این آرزو با چشمانی گریان از خدا طلب شهادت می‌کرد.

همسر شهید سیاهکالی مرادی ادامه داد: ایشان یک روز قبل از اعزام تمامی لوازم و وسایلش را از محل کار آورد و گفت مطمئن باشید که دیگر برنمی‌گردم و در روزهای پایانی قبل از اعزام تعدادی عکس با لباس نظامی گرفت و در اختیارم گذاشت و گفت بعد از شهادتم به این تصاویر نیاز دارید.

وی بیان کرد: شهید حمید سیاهکالی مرادی فارغ التحصیل رشته نرم افزار در مقطع کارشناسی ارشد بود که بعد هم تحصیلاتش را در رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ادامه داد اما به خاطر مأموریت‌هایی که دائم برایش پیش می‌آمد نتوانست درسش را در این مقطع به اتمام برساند.

سیاهکالی مرادی در رابطه با خصوصیات همسر شهیدش، گفت: شهید سیاهکالی مرادی به حلال بودن مالش بسیار اهمیت می‎داد و خمس مالش را مرتب می‌داد و علاوه بر مسئولیت خودش که در مخابرات گردان سیدالشهدا(ع) بود در انجام برنامه‌های فرهنگی نیز به همکارانش کمک می‌کرد و همیشه حدوداً یک ساعت بیشتر از ساعت کاری در محل کار می‌ماند و معتقد بود حقوقی که دریافت می‌کند باید کاملاً حلال باشد.

وی افزود: شهید سیاهکالی مرادی نسبت به احترام به پدر و مادرش اهتمام داشت و همیشه پیشانی مادر و کف پای پدرش را می‌بوسید، نماز اول وقت و نماز شب شهید ترک نمی‌شد و یک روز بعد از نماز صبح دیدم سر سجاده نماز در حالی که به شدت گریه می‌کرد از خدا تقاضای شهادت داشت.

همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: ما در طی سه سال زندگی مشترکی که با هم داشتیم دائماً به زیارت قبور مطهر شهدا می‌رفتیم، ماه رمضان امسال که برای تدفین شهید بمانی رفته بودیم بعد از تدفین شهید به من گفت مطمئن باشید که جای من هم نزدیک این شهید خواهد بود که با فاصله سه شهید بعد از شهید بمانی، همسرم تدفین شد.

همسر شهید سیاهکالی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: به حمید عزیزم شهادتش را تبریک می گویم و خوشحالم که به خواسته و آرزویش رسید و اگر اشکی می‌ریزم فقط به خاطر دلتنگی از شهید است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
بهرنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۵:۰۷
0
0
خدا رحمت کنه شهید مرادی و بقیه شهیدان گرانقدر را
captcha