نیازمند ایجاد یک حماسه قرآنی در جامعه هستیم
کد خبر: 3461004
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
عابدینی:

نیازمند ایجاد یک حماسه قرآنی در جامعه هستیم

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، با تأکید بر این که نیازمند ایجاد یک حماسه قرآنی هستیم، گفت: اگر می‌خواهیم اخلاق، انقلابی بودن، جهاد، حماسه و انضباطِ جامعه رشد و بالندگی پیدا کند باید قرآنی بشویم.

به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای هیئت مدیره کانون فرزندان شهید استان قزوین که صبح امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه فرزندان شهید از سرمایه‌ای برخوردار هستند که به معنای واقعی کلمه سرمایه‌ای بی‌نظیر و بی‌بدیل است، اظهار کرد: عنوان شهید و شهادت که خانواده‌های شهدا از آن برخوردار هستند، سرمایه‌ای است که خداوند متعال به آن‌ها عنایت کرده است.

عابدینی پیگیری مطالبات رهبری را یکی از رسالت‌های فرزندان شهید دانست و افزود: مطالبات رهبری از هر قشری، سرمایه‌ای برای آن قشر محسوب می‌شود و باید این رسالت و تکلیف را با جدیت دنبال کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه یکی از انتظاراتی که از فرزندان شهید وجود دارد این است که باید تفاوت میان رهبری و برخی از مسئولان دیگر را تشخیص دهند، ادامه داد: وجود چنین تشخیصی نشان می‌دهد فرزندان شهید ما در جایگاه پدرانشان قرار گرفته‌اند.

امام‌جمعه قزوین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌گوید اگر اسرائیل غلطی بکند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم اما برخی‌ها می‌گویند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و این دو تفاوت بسیار زیادی دارند.

وی تأکید کرد: رهبری می‌گویند خط قرمز ما بشار اسد است و در این مسیر امریکا، اسرائیل و کشورهای غربی تلاش می‌کنند بشار اسد را به نابودی بکشانند.

نماینده ولی‌فقیه در این خصوص ادامه داد: برخی‌ها در داخل و در مقابل این بیان رهبری گفتند، خوب بود رژیم سوریه علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده نمی‌کرد این در حالی است که سیاست‌مدار عاقلی مثل بشار اسد هرگز علیه مردم خود دست به چنین اقدامی نخواهد زد.

عابدینی با تأکید بر این که نیازمند ایجاد یک حماسه قرآنی هستیم، بیان کرد: اگر می‌خواهیم اخلاق، انقلابی بودن، جهاد، حماسه و انضباطِ جامعه رشد و بالندگی پیدا کند باید قرآنی بشویم.

گفتنی است؛ در این دیدار علی حیدری فزند شهید مسلم حیدری، محسن ادهمی فرزند شهید مسعود ادهمی، روح‌الله مؤمنی فرزند شهید علی‌اکبر مؤمنی، اکبر کشاورز فرزند شهید ذکراله کشاورز، هادی اسدی فرزند شهید بهرام علی اسدی، حمید اسماعیلی فرزند شهید صفر اسماعیلی، عبداله محمدی فرزند شهید رضا محمدی، احسان قربانی فرزند شهید رجب‌علی قربانی، حسین حیدری فرزند شهید حیدر حیدری، مظفر جانی فرزند شهید مصطفی جانی حضور داشتند.

captcha