حوزه و دانشگاه مغز متفکر و نیروی سازنده جامعه است
کد خبر: 3461505
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

حوزه و دانشگاه مغز متفکر و نیروی سازنده جامعه است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت همدان گفت حوزه و دانشگاه مغز متفکر و نیروی سازنده جامعه است؛ دشمن از خروش مفتح‌ها در ایران ترسید و خطر وجود موحدان را احساس کرد به همین منظور با قتل مفتح از بروز خطرهای احتمالی دیگر جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام جوادی، امام جمعه موقت همدان جمعه، 27آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان عنوان کرد: اگر وحدت در هر زمینه‌ای در بین مسلمانان از بین برود زندگی خوبی نخواهیم داشت و این وحدت باید در بعد فیزیکی و معنوی وجود مردم رخنه کند.

وی افزود: نبود وحدت شکست‌های سنگینی به همراه دارد که کسب موفقیت برای رسیدن به هدف والا حفظ همین وحدت است، همچنین اگر وحدت از هم گسست هیچ چیزی برای رسیدن به هدف به ما کمک نمی‌کند.

امام جمعه موقت همدان مضمون همه آیات الهی را در وحدت و پیوستگی دانست و گفت: دشمنان اسلام از آغاز ظهور دین مبین اسلام به دنبال پراکنده کردن مسلمانان بوده و از مسلمانان می‌خواهند تا فردی زندگی کنند، چرا که از قدرت اسلام در فردی بودن کاسته می‌شود.

حجت‌الاسلام جوادی عنوان کرد: روزی که مسلمانان با یک حکومت اسلامی زندگی کرده و همه خود را زیر نظر یک رهبر می‌دانستند، کسی توان اظهار قدرت در برابر مسلمانان را نداشت، اما با ایجاد تفرقه به اهداف کفر نزدیکتر نیز می‌شویم.

وی درد کشورهای مورد تجاوز قرار گرفته را در تفرقه دانست و افزود: امروزه شاهد کشتار شیعیان در نیجریه هستیم که این امر حاصل همان عدم وحدت در بین مسلمانان است، دشمن مسلمانان را از هم جداکرده و کسی هم ندای اعتراض سرنمی‌دهد و اگر به همین روال پیش رویم باید منتظر باشیم تا دشمن چتر خود را در خانه‌های ما بیافکند.

حجت‌الاسلام جوادی عنوان کرد: حوزه و دانشگاه مغز متفکر نیروی سازنده جامعه است؛ دشمن از خروش مفتح‌ها در ایران ترسید و خطر وجود موحدان را احساس کرد به همین منظور با قتل مفتح از بروز خطرهای احتمالی دیگر جلوگیری کرد.

وی با اشاره به نمایش وحدت مردم ایران در 7 اسفند امسال اظهار کرد: مردم ایران با هوشیاری کامل در برابر این حماسه بزرگ کشور را سربلند کرده و سرنوشت ایران را با شور و شعور بیشتری برگزار کنند؛ انتخاب هر فرد به عنوان نمایندگان ملت به منظور انجام فعالیت هایی است که به نفع نظام مقدس جمهوری اسلام و خواسته مردم است

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: از مردم متدین همدان می‌خواهم تا در این مدت باقی‌مانده با چشم باز به کاندیداها نگاه کرده و با شناسایی شخصیت ها به بهترین و کارآمد ترین کاندیدا رأی دهند و اجازه ندهد تجملات بر تعداد آرا تأثیر بگذارد؛ برای بالابردن یک کاندیدا هیچ‌گاه به دنبال خدشه‌دار کردن شخصیت دیگری نباشند ضمن اینکه کاندیداها نیز با وحدت با یکدیگر و پیروی از قانون به دنبال اجرای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.


captcha