انتشار رویدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری اصفهان در وب سایت «اصفهان فا»
کد خبر: 3463515
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

انتشار رویدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری اصفهان در وب سایت «اصفهان فا»

گروه فضای‌مجازی: «اصفهان فا» عنوان وب‌سایتی خبری است که از یک سال پیش به منظور اطلاع رسانی رویدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری شهر اصفهان راه اندازی شده است.

محمدرضا آذین، مدیر وب سایت اصفهان فا در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: اصفهان شهر فرهنگ، تمدن و مهد هنر و این روزها نیز شهر خلاق در یونسکو است،  شهری با رویدادهای بسیار زیاد در حوزه فرهنگ و هنر، اما وقتی در سایت ها و فضای مجازی جستجو می‌کنیم، منابع زیادی در خصوص این قبیل رویدادها نمی‌توان یافت.
وی افزود: اصفهان فا عنوان سایتی است که رویدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی شهر اصفهان را منتشر می‌کند و از سال  1393به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیر وب سایت اصفهان‌فا بیان کرد: هدف اصلی از راه اندازی این وب سایت خلاء موجود در خصوص اطلاع رسانی کامل و جامع رویدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی در شهر اصفهان و جذب مخاطب برای این قبیل برنامه‌ها بوده است.
آذین خاطرنشان‌کرد: این سایت یک پروژه کاملا غیرانتفاعی است و با هزینه شخصی عده ای از دغدغه مندان فرهنگ و هنر در اصفهان راه اندازی شده است.
وی افزود: برخی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر همیشه علاوه بر اینکه با مشکل بزرگ اطلاع رسانی رویدادهای خود مواجه بوده‌اند ، با سایت ها و موسساتی که هزینه‌های گزاف در خصوص تبلیغات از آن ها دریافت می‌کرده اند، نیز روبرو می شده اند که اکنون با ایده اصفهان فا به هر دو کمبود آن ها پاسخ داده شده است.
وی با بیان اینکه وب سایت اصفهان فا تمام رویدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی اصفهان را پوشش می دهد، گفت: کاربر با ورود به این وب سایت در یک نگاه کلی تمام رویدادها را در کنار همدیگر مشاهده خواهد کرد و با کلیک بر روی هر رویداد، اطلاعات تکمیلی را مشاهده می‌کند.
آذین در مورد امکان جدید اصفهان فا گفت: صفحه‌ای ویژه‌ هنرمندان و مراکز فرهنگی هنری اصفهان و موسسات قرآنی در این وب سایت قرار داده شده است که هنرمندان و مدیران این مراکز می توانند خود و مراکز خود را به صورت کامل و تخصصی در آنجا معرفی نمایند.
مدیر وب سایت اصفهان‌فا در پایان از نحوه و ارسال رویدادها جهت انتشار در این وب سایت، خاطرنشان‌کرد: هنرمندان، مراکز فرهنگی، هنری و موسسات قرآنی می‌توانند پوستر و متن مورد نظر خود را جهت درج در وب سایت به پست الکترونیکی info@isfahanfa.ir ارسال نمایند تا پس از تایید در وب سایت اطلاع رسانی شود.
به گفته مدیر وب سایت اصفهان فا، این وب سایت به صورت میانگین روزانه 2000 نفر بازدید کننده دارد و علاوه بر اطلاع رسانی رویدادهای موجود در وب سایت خود به نشانی www.isfahanfa.ir  اخبار و محتوای این سایت  در کانال تلگرام به نشانی telegram.me/isfahanfa نیز منتشر می‌شود.

captcha