نمایشگاه کتاب «بصیرت و میثاق» در کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه دایر شد
کد خبر: 3463538
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

نمایشگاه کتاب «بصیرت و میثاق» در کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه دایر شد

گروه فعالیت‌های اجتماعی: به مناسبت ۹ دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاه کتاب «بصیرت و میثاق» در کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه دایر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، نمایشگاه کتابی باعنوان بصیرت و میثاق به مناسبت هفته بصیرت و میثاق از 9 تا 15 دی 1394 در کتابخانه وابسته به بارگاه امام هشتم(ع) در شهر کرمانشاه در معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته شده است.

نمایشگاه «بصیرت و میثاق» با هدف آشنایی باکتاب‌های منتشر شده با مضمون انقلاب اسلامی و حماسه 9 دی و همچنین بصیرت‌افزایی عموم مردم نسبت به حوادث نهم دی و آشنایی نسل کنونی با اتفاقات و جریانات سیاسی برپا شده.

یادآور می‌شود، کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه در سال 1349، توسط آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی؛ یکی ازعلمای برجسته شهر کرمانشاه وقف بر حرم مطهر رضوی شده و درحال حاضر در زیربنای 500 مترمربع با برخورداری از 3 سالن مطالعه و مخزن ویژه بانوان و 2 سالن مطالعه و مخزن ویژه آقایان، به مراجعان و اعضای فعال کتابخوان خود خدمات‌رسانی می‌کند.

کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه از جمله 22 کتابخانه برون شهری آستان قدس رضوی درسطح کشور است که زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی مدیریت می‌شود.

captcha