معرفی کانال‌ها تلگرامی قرآنی + لینک عضویت
کد خبر: 3463970
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

معرفی کانال‌ها تلگرامی قرآنی + لینک عضویت

گروه فضای مجازی: برترین گروه‌های تلگرامی قرآن و قاریان بین‌المللی قرآن معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کانال «هر روز با قرآن و حدیث» به صورت روزانه با انتشار یکی از آیات و احادیث روایت شده از ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کند گامی در جهت ترویج و نشر معارف دینی و قرآنی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی بردارد.

انتشار نسخه‌های دیجیتال کتب اسلامی در کانال تلگرام

آخرین اخبار کتب قائمیه در کانال تلگرام قابل مشاهده خواهد بود.

با توجه به رویکرد مرکز تحقیقات کامپیوتری قائمیه اصفهان در زمینه حضور فعال در فضای شبکه‌های اجتماعی، کانال تلگرام مرکز قائمیه راه‌اندازی شد.

در این کانال تلگرام اخبار جدیدترین کتب منتشر شده از سوی این مرکز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران برای عضویت در این کانال تلگرام می‌توانند به نشانی https://telegram.me/ghbook مراجعه کنند.

کانال تلگرام ابوالقاسمی؛ قاری بین‌الملل

کانال رسمی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌الملل قرآن با هدف انتشار قرائت‌ها، توضیحات کارشناسی، کارشناسی تلاوت‌های مسابقات و نکات کلیدی و عکس‌هایی از تلاوت منتشر شده است.

کاربران برای عضویت در این کانال تلگرام می‌توانند به نشانی https://telegram.me/ahmadabolghasemi مراجعه کنند.

کانال تلگرام رحیم خاکی؛ قاری بین‌الملل

کانال تلگرام رحیم خاکی؛ قاری بین‌الملل که چند وقت پیش با هدف انتشار تلاوت‌های ناب و ماندگار راه‌اندازی شده است به انتشار آخرین تلاوت‌ها می‌پردازد.

بر اساس این گزارش بارگذاری تلاوت‌های ناب و ماندگار هم به مرور زمان در این کانال تلگرام قرار داده می‌شود؛ کاربران پس از به روز کردن تلگرام‌شان می‌توانند در این کانال به نشانی https://telegram.me/rahimkhaki عضو شوند.

صدای قرآن
کانال تلگرام «صدای قرآن»؛ عنوان اپلیکیشن قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف انعکاس رویدادهای قرآنی کشور، ارائه برترین نغمه آئینی، شاهکارهای تلاوت مشاهیر جهان اسلام، ارائه کلیپ‌های تصویری از پشت صحنه برنامه‌های رادیو قرآن، گفتگو با مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف، پوشش هرچه بهتر مسابقات بین‌المللی قرآن، و گفتگو با متسابقین راه‌اندازی شده است.
همچنین رادیو قرآن، کانال اختصاصی خود را با همین عنوان راه‌اندازی کرده که تا کنون، حدود 33 هزار عضو به آن پیوسته‌اند. مخاطبان برای استفاده از کانال صدای قرآن باید پس از نصب آخرین نسخه پیام‌رسان تلگرام بر روی گوشی‌های هوشمند خود با کلیک بر روی نشانی https://telegram.me/sedayequran و
sedayequran@ وارد کانال اطلاع رسانی صدای قرآن شده، پس از ورود، گزینه join (پیوستن) را انتخاب کرده و به کانال صدای قرآن بپیوندند.

درس هایی از قرآن
درس‌هایی از قرآن، عنوان کانالی است که به همت مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن راه‌اندازی شده است. این نام بیش از هر چیز، تداعی‌گر چهره نام آشنای قرآن، محسن قرائتی است.
مدیران این کانال در تلاش‌اند تا با استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی، معارف و مفاهیم ناب قرآنی که طی چهل سال تبلیغِ حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی منتشر شده را به نحو مناسب ترویج و گسترش کنند؛ از این رو، با ایجاد چهار کانال در نرم‌افزار تلگرام به تولید و ارائه محتوای دینی در این محیط پرمخاطب اقدام کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک‌های زیر در کانال‌های اختصاصی مربوط به حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی عضو شده و به صورت روزانه مطالب مذهبی و قرآنی دریافت کنند.
الف) کانال تفسیر قطره ای قرآن کریم که به صورت روزانه تصویر، صوت، فیلم و متن تفسیر نور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی از ابتدای قرآن ارائه می‌شود. https://telegram.me/mohsen_gharaati
ب). کانال درسهایی از قرآن کریم که متن‌های کوتاه و تصویرنوشته‌های منتخب از برنامه‌های درس‌هایی از قرآن در این بخش تهیه و عرضه می‌شود. https://telegram.me/qaraati
ج). کانال نکته‌های ناب که روزانه فیلم‌های گزیده از برنامه‌های درس‌هایی از قرآن، تفسیر قرآن و سایر سخنرانی‌های وی با زمان کوتاه حدوداً یک دقیقه ای قرار داده می‌شود. https://telegram.me/mohsen_qaraati
د). کانال کتابخانه اینترنتی استاد محسن قرائتی که آثار منتشر شده مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن با معرفی اجمالی، به همراه لینک دانلود رایگان برای مخاطبان در حال فعالیت است. https://telegram.me/mohsenqaraati

تلاو‌ت‌های درخواستی
کانال تلاوت‌های درخواستی توسط یکی از چهره‌های خدوم قرآن و مجموعه‌داران آثار فاخر آئینی ایجاد شده تا کام جان علاقمندان به نغمه‌های آسمانی را شکربار کند. روش درخواست تلاوت‌ها اینگونه است که اعضا از طریق لینک ارتباط مستقیم با مدیر که در کانال معرفی شده است، مشخصات تلاوت درخواستی خود را به
ایشان اعلام و از طریق فضای عمومی کانال دریافت می‌کنند.
تا کنون هزاران تلاوت از قاریان ایرانی و مصری و همچنین اجرای گروه‌های برتر تواشیح و مبتهلان کشور در این کانال بارگذاری شده است.

برای پیوستن به این کانال  به لینک https://telegram.me/salimimohamad مراجعه و برای ارتباط با مدیر کانال از اکانت @salimi97 استفاده کنید.

آوای آسمانی؛ اولین کانال تخصصی هنر تلاوت قرآن کریم
مدیر این کانال یکی از قاریان کشور و از چهره‌های فعال در حوزه قرآن است که با هدف اطلاع‌رسانی تخصصی در حوزه هنر آئینی تلاوت قرآن، ارسال تلاوت‌های زیبا از مشاهیر قاریان مصری و ایرانی، معرفی کتاب‌های حوزه هنر تلاوت قرآن کریم، آن را به نشانی https://telegram.me/avayeasemani راه‌اندازی کرده
است.

کانون گفتگوی قرآنی
یکی از انجمن‌های مجازی فعال در حوزه قرآن، انجمن تخصصی askquran.ir است که زیر نظر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی فعالیت می‌کند. این انجمن از سال 1385 فعالیت خود را در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات قرآنی آغاز کرده است.

کانون گفتگوی قرآنی در کنار فعالیت‌های قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی سعی بر پاسخگویی به موضوعات دیگر نیز کرده است به گونه‌ای که بخش‌های فرهنگی و اخلاقی و احکام و عقاید و سیاسی و حتی مشاوره نیز در این سایت مشاهده می‌شود.
علاقمندان برای پیوستن به کانال انجمن می‌توانند به نشانی Http://telegram.me/askquranir مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۸
حسن نوریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
5
1
باسلام
بسیار عالیست
لطفا بنده را در گروه های قرآنی عضو بفرمایید
متشکرم
hasannourian@yahoo.com
09125662638
عباس مددی
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۲
2
1
عالیه لطفا مرا هم عضو کنید
مجتبی اقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۱۷
1
2
من را هم عضو کنید
الین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۵
1
2
لطفا مراعضو کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۸
1
2
سلام ما تلگرام نداریم اما خواهش میکنم در سروش کانال قرآنی راه اندازی کنید
Maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۱:۵۱
1
2
✅ هر روز فقط یک صفحه از قرآن کریم

✅ تلاوت آیات توسط مشاری بن راشد العفاسی

bakhshi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۹
0
3
دوستان کانال آیات برگزیده هرروز یک آیه به همراه ترجمه،تفسیر و صوت در اختیارتون قرار میده در صورت تمایل بازدید فرمایید. ghorun@
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۹
0
0
سلام لطفا لینک کانال مارو قرار بدید
علی بهرامی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۷
0
1
لطفا منو عضوکنید
quranjavidan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۸
1
1
توجه❗️❗️ توجه❗️❗️
کانال قرآن جاویدان با بهترین
قرائت ها
فرزاداحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷
1
0
لطفا منو عضوکنید
bakhshi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۴
0
1
کانال آیات برگزیده در پیام رسان سروش قرار گرفت. هرشب یک آیه به همراه ترجمه تفسیر و صوت در صورت تمایل بازدید فرمایید http://sapp.ir/ghorun .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۷
1
0
سلام لطفا کانال من رو هم اضافه کنید به معرفی هاتون
لینک کانال @telavat_1
captcha