رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا بدون وقت قبلی
کد خبر: 3466310
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
معاون نیروی انسانی ناجا خبر داد

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا بدون وقت قبلی

معاون نیروی انسانی ناجا، اخلاق خوش و تبسم در اولین برخورد با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را ملاک عمل دانست و افزود: برای خانواده شهدا نباید وقت قبلی تعیین کنیم بلکه باید در اولین فرصت امور و مشکلات آنها را رسیدگی و مرتفع کنیم.

سردار زارعی

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سردار محمد زارعی با حضور در جمع خادمان شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی، از مرکز امور ایثارگران، ادارات و دوایر و روند فعالیت این مجموعه بازدید کرد.

وی بیان کرد: خدمت در مرکز امور ایثارگران، توفیق بزرگ الهی است.

معاون نیروی انسانی ناجا همچنین طی این بازدید، مطالبی را پیرامون اهمیت رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان داشت.

زارعی اظهار داشت: خدمت در مرکز امور ایثارگران توفیق بزرگ الهی است و باید در رسیدگی به جامعه ایثارگری توجه و دقت بسیاری شود، هر چند که نوع نگاه الهی شما به این کار، تکلیف مدار و فراتر از کارهای سازمانی است.

معاون نیروی انسانی ناجا در ادامه توصیه کرد: کارهایی که برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهید، باید ماندگار، گره گشا و ارائه خدمات همراه با کرامت باشد و در این امر مهم نیز باید سعه صدر و‌ آستانه تحمل مان را افزایش دهیم.

این مقام ارشد انتظامی، همچنین اخلاق خوش و تبسم در اولین برخورد با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را ملاک عمل دانست و افزود: برای خانواده شهدا نباید وقت قبلی تعیین کنیم بلکه باید در اولین فرصت، امور و مشکلات آنها را رسیدگی و مرتفع کنیم.

وی در پایان از زحمات رئیس و کارکنان مرکز امور ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.


منبع: خبرگزاری فارس

captcha